Operation Coordinator (Yearly Contract)
บางซื่อ, กรุงเทพฯ
งานชั่วคราว
ฟูลไทม์
เกี่ยวกับเรา : What we do We are a leading Total Quality Assurance ('TQA') provider to industries worldwide. We go beyond the traditional testing, inspection and certification ('TIC') services to provide our clients with the 'ATIC' advantage - Assurance, Testing, Inspection and Certification solutions, empowering them to make their businesses ever stronger, ever more resilient and ever more sustainable. อ่านเพิ่มเติม แชร์ เก็บงาน พิมพ์งาน ร้องเรียน Operation Coordinator (Yearly Contract) รับสมัครด่วน สถานที่ปฏิบัติงาน : กรุงเทพมหานคร(เขตบางซื่อ) สาขาอาชีพหลัก : บริการลูกค้า/ลูกค้าสัมพันธ์/Call Center สาขาอาชีพรอง : บริการลูกค้า/ลูกค้าสัมพันธ์(CRM) รูปแบบงาน : สัญญาจ้าง ระดับตำแหน่งงาน : เจ้าหน้าที่ จำนวนที่รับ : 1 ตำแหน่ง เงินเดือน(บาท) : ตามตกลง วันทำงาน : จันทร์-ศุกร์ วันหยุด : วันเสาร์, วันอาทิตย์ เวลาทำงาน : 08:30 - 17:30 เวลาทำงานอื่นๆ : ไม่ระบุหน้าที่ความรับผิดชอบ Process and manage activities related to pre- and post-audit workflows. Communicate and coordinate effectively with clients and internal teams. Respond promptly and professionally to client inquiries, ensuring high-quality service. Support team workload as needed, maintaining a collaborative and solution-oriented approach. คุณสมบัติ เพศ : หญิง อายุ(ปี) : ไม่จำกัด ระดับการศึกษา : ปริญญาตรี ขึ้นไป ประสบการณ์(ปี) : 1 - 2คุณสมบัติด้านความรู้และความสามารถ Bachelor's degree in any related field. Prior experience in customer service or client-facing roles. Intermediate proficiency in English (reading and writing). Excellent interpersonal and communication skills. Reliable, patient, and professional demeanor. Strong time management skills with the ability to handle multiple tasks and competing priorities. สวัสดิการ ค่าทำงานล่วงเวลา ตามข้อตกลงของบริษัท สนใจสมัครงานตำแหน่งงานนี้กรุณาติดต่อ ชื่อผู้ติดต่อ : HR Intertek เบอร์ผู้ติดต่อ : 027652829 ข้อมูลการติดต่อบริษัท 1285/5 ถนนประชาชื่น แขวงบางซื่อ เขตบางซื่อ จังหวัดกรุงเทพมหานคร 10800 ประเทศไทย
Jobbkk