IT Service Desk 60k

Michael Page

  • ไทย
  • 50,000-60,000 บาท/เดือน
  • งานประจำ
  • ฟูลไทม์
  • 1 เดือนที่ผ่านมา
  • สมัครด่วน
The client is specializes in the distribution of pharmaceutical products. They offer a diverse range of medications and healthcare solutions to meet the needs of patients and healthcare providers. With a focus on quality and innovation, they strive to improve access to essential medications and contribute to better health outcomes for individuals worldwide.Job Description
  • Provide helpdesk support, resolving first-level user issues and conducting basic troubleshooting.
  • Assist staff with installing, configuring, and troubleshooting desktop computers, peripherals, and software within established standards.
  • Log and resolve service desk calls, keeping users updated on progress.
  • Collaborate with vendor support to resolve technical problems with desktop equipment and software.
  • Work with IT support staff from other countries to address user issues as needed.
  • Ensure seamless integration of desktop computers with various systems in a multi-layered client-server environment.
  • Manage the PC re-image program using Intune.
  • Conduct staff training on hardware and software usage.
  • Recommend and perform system upgrades when necessary.
  • Assist in purchasing, building, and deploying IT hardware and software.
  • Maintain IT inventory through hardware and software audits.
  • Experience with Azure environment.
  • Provide support for Video Conferencing systems
  • Customer/user satisfaction reported as the top priority.
  • Log 100% of all service requests received from end-users.
  • Ensure timely triage, resolution, or assignment of logged tickets.
  • Coordinate with Application Owner teams for any service requests beyond the support area.
  • Conduct annual software and hardware audits, ensuring completion.
  • Ensure complete and successful rollout of equipment and systems.
The Successful Applicant
  • Demonstrate passion for customer service, exhibiting traits such as organization, approachability, enthusiasm, resilience, and friendliness.
  • Possess strong technical knowledge and skills in Desktop support, considered essential for the role.
  • Have experience working in a full Office365 environment, which is also essential.
  • Hold a degree or TAFE Diploma in IT, an essential qualification.
  • Preferably be a Microsoft Certified Professional, demonstrating strong proficiency.
  • Preferably have experience with SCCM/Intune, which is considered advantageous.
  • Exhibit excellent communication skills, both written and verbal.
  • Display a strong work ethic and willingness to meet job demands.
  • Demonstrate logical and clear thinking abilities.
  • Excel as an exceptional problem solver, adept at finding solutions effectively.
What's on Offer
  • Hybrid work
  • Great Benefits
ContactKorawin BinkareemQuote job refJN-032024-6360741Phone number+66 834430841Job summary Sector Specialisation What is your area of specialisation? Location Contract Type Consultant name Korawin Binkareem Consultant phone +66 834430841 Job Reference JN-032024-6360741 Work from Home Work from Home or Hybrid
  • Save Job
Diversity & Inclusion at Michael PageWe don't just accept difference - we celebrate it. We encourage applicants from all backgrounds to apply for this role and are committed to building inclusive, diverse workplaces where everyone can thrive. If you require any support or reasonable adjustments during the recruitment process, .Similar JobsSave JobThailandPermanentWork from Home or HybridSave JobThailandPermanentWork from Home or HybridSave JobBangkokPermanentSave JobBangkokPermanentSave JobBangkokPermanentSave JobBangkokPermanentSave JobBangkokPermanentSave JobBangkokPermanentSave JobBangkokPermanentAdd to home screenThis website has app functionality. Add it to your home screen for fast access and offline features.1) Press the share button2) Press 'Add to Home Screen'GeneralJobs by functionBrowse Jobs
  • Browse jobs by Function
FunctionContactAccreditationsMichael Page International Recruitment (Thailand) Ltd (Company No.0105555103084) is part of the PageGroup. Registered Office: 689 Bhiraj Tower at EmQuartier 41st Floor, Unit 4108 - 4109, Sukhumvit Road., North Klongton , Vadhana, Bangkok 10110 © PageGroup plc

Michael Page

งานที่ใกล้เคียง

  • PC ขายสินค้า IT สาขาเมกาบางนา

    คอปเปอร์ ไวร์ด

    • วัฒนา, กรุงเทพฯ
    • 12,000-15,000 บาท/เดือน
    บริษัท คอปเปอร์ไวร์ด จำกัด (มหาชน) เริ่มก่อตั้งขึ้นในปี พ.ศ. 2543 (ค.ศ.2000) โดยดำเนินธุรกิจการค้าปลีกสินค้า IT อย่างสร้างสรรค์ และได้รับเลือกจาก Apple Thailand ให้เป็นตัวแทนจำหน่า…
    • 2 เดือนที่ผ่านมา
  • IT Manager Application

    ไพร์ม คาร์เร้นท์

    • ยานนาวา, กรุงเทพฯ
    • 40,000-50,000 บาท/เดือน
    บริษัท ไพร์ม คาร์เร้นท์ จำกัด ดำเนินธุรกิจรถเช่า เปิดรับสมัครเพื่อนร่วมงานที่มีใจรักงานบริการ และมีความรู้ความสามารถ มาร่วมงานด้วย IT Manager Application รายละเอียดงาน รูปแบบ…
    • 2 เดือนที่ผ่านมา
  • IT & E-commerce Marketing Executive การตลาด

    บริษัทเฟอร์นิเจอร์ ฟาร์มจำกัด

    • อำเภอเมืองปทุมธานี, จังหวัดปทุมธานี
    • 20,000-30,000 บาท/เดือน
    IT & E-commerce Marketing Executive การตลาด รับสมัครด่วน สถานที่ปฏิบัติงาน : ปทุมธานี(เมืองปทุมธานี) สาขาอาชีพหลัก : E-commerce สาขาอาชีพรอง : E-commerce อื่นๆ รูปแบบงาน : งา…
    • 2 เดือนที่ผ่านมา