Sales representative - Home Care (Bangkok & Central Area)

RGF HR Agent

  • กรุงเทพฯ
  • 28,500-38,500 บาท/เดือน
  • งานประจำ
  • ฟูลไทม์
  • 2 เดือนที่ผ่านมา
Job Description Sales Representative - Home Care (Bangkok & Central Area) (28K-38K) (SDG-102874) พนักงานขายโฮมแคร์ (กรุงเทพฯ และภาคกลาง)
Job responsibilities
- Maintain and increase market share by market survey, communicating customer, cooperating with distributor, presenting products, considering solution, offering proposal and supporting customers - Maintain and develop relationship with users to Find out their needs by visiting, calling and providing customer supports - Enthusiasm to achieve target and sincerity attitude - Take care and up-sales customer via online channel - Submit proposal and do demonstration - Cooperate and keep relationship with distributor and customer - Visit customer to Find and solve problem of using our products - Attend a meeting at head office (BKK) as requested - Issue some sales document such as quotation
ความรับผิดชอบในงาน
- รักษาและเพิ่มส่วนแบ่งการตลาดโดยการสำรวจตลาด สื่อสารกับลูกค้า ร่วมมือกับผู้จัดจำหน่าย นำเสนอผลิตภัณฑ์ พิจารณาแนวทางแก้ไข เสนอข้อเสนอ และสนับสนุนลูกค้า - รักษาและพัฒนาความสัมพันธ์กับผู้ใช้เพื่อค้นหาความต้องการของตนโดยการเข้าพบ โทร และให้การสนับสนุนลูกค้า - มีความกระตือรือร้นในการบรรลุเป้าหมายและมีทัศนคติที่จริงใจ - ดูแลและเพิ่มยอดขายลูกค้าผ่านช่องทางออนไลน์ - ยื่นข้อเสนอและสาธิต - ให้ความร่วมมือและรักษาความสัมพันธ์กับผู้จัดจำหน่ายและลูกค้า - เข้าพบลูกค้าเพื่อค้นหาและแก้ไขปัญหาการใช้ผลิตภัณฑ์ - เข้าประชุมที่สำนักงานใหญ่ (กทม.) ตามที่ร้องขอ - ออกเอกสารการขายบางอย่าง เช่น ใบเสนอราคาJob Requirement
Necessary Skill / Experience
- Thai nationality , Male, Female , age 25 - 30 years old - Bachelor's degree - Bachelor's Degree in Business administration, Marketing, Medical or any related fields - 1 year experience as Sales in Medical Product - Have management experience or Good experience and knowledge for marketing. - Able to Communicate and write in English (Mostly is email with client and do some document) - Can Use MS office (Word, Excel and Power point) - Have own car and driver's license
Personality
- Good Presentation skill in front of customers. - Good interpersonal communication skills and active with pleasant personality - High Self-management in duty.
Preferable Skills/Experience
- Experience in taking care a customer via online channel - Able to travel up to country - experience in any marketing field of Manufacturer or Medical product is preferable. Language Skill English level : Conversational Japanese level : None Workplace Area: BTS Si Nut Working Hour: 8:30-17:30(Monday - Friday) About the Benefits 28,500-38,500THB About the company Product & Service: Medical Equipment Business Type: Pharmaceuticals;Medical Equipment;
ทักษะ / ประสบการณ์ที่จำเป็น
- สัญชาติไทย , ชาย, หญิง อายุ 25 - 30 ปี - ปริญญาตรี - วุฒิปริญญาตรี สาขาบริหารธุรกิจ การตลาด การแพทย์ หรือสาขาอื่นๆ ที่เกี่ยวข้อง - มีประสบการณ์ 1 ปี ในด้านการขายผลิตภัณฑ์ทางการแพทย์ - มีประสบการณ์ด้านการบริหารหรือประสบการณ์ที่ดีและมีความรู้ด้านการตลาด - สามารถสื่อสารและเขียนภาษาอังกฤษได้ (ส่วนใหญ่เป็นอีเมลกับลูกค้าและทำเอกสารบางอย่าง) - สามารถใช้ MS office (Word, Excel และ Power point) - มีรถยนต์ส่วนตัวและมีใบอนุญาตขับขี่
บุคลิกภาพ
- มีทักษะการนำเสนอที่ดีต่อหน้าลูกค้า - มีมนุษยสัมพันธ์ดี มีมนุษยสัมพันธ์ดี มีบุคลิกภาพดี - มีการบริหารจัดการตนเองสูงในการปฏิบัติหน้าที่
ทักษะ/ประสบการณ์ที่ต้องการ
- มีประสบการณ์ในการดูแลลูกค้าผ่านช่องทางออนไลน์ - สามารถเดินทางออกต่างจังหวัดได้ - หากมีประสบการณ์ในด้านการตลาดของผู้ผลิตหรือผลิตภัณฑ์ทางการแพทย์จะพิจารณาเป็นพิเศษ ทักษะทางภาษา ระดับภาษาอังกฤษ : การสนทนา ระดับภาษาญี่ปุ่น : ไม่มี สถานที่ทำงาน: BTS ศรีนุช เวลาทำการ: 8:30-17:30 น.(วันจันทร์ - วันศุกร์) เกี่ยวกับสิทธิประโยชน์ 28,500-38,500บาท เกี่ยวกับบริษัท สินค้าและบริการ: อุปกรณ์การแพทย์ ประเภทธุรกิจ: ยา; อุปกรณ์การแพทย์;

RGF HR Agent