Airport Service Supervisor

บริษัท มิราม่า เซอร์วิส (ประเทศไทย) จำกัด

  • วังทองหลาง, กรุงเทพฯ
  • งานชั่วคราว
  • ฟูลไทม์
  • 1 เดือนที่ผ่านมา
บริษัท กลุ่มมิราม่า (Miramar Group.,Thailand) เป็นบริษัทแม่ของกลุ่มธุรกิจท่องเที่ยว สายการบิน เครื่องสำอางค์ และปิโตรเลี่ยม บริษัทก่อตั้งเมื่อวันที่ 11 มีนาคม พ.ศ. 2545 และได้จัดผังการบริหารองค์กรใหม่ทั้งหมด เพื่อเพิ่มความคล่องตัวในการบริหาร และจัดการทรัพยากรต่างๆ ทำได้ดีมากขึ้น ซึ่งภายหลังจากที่มีการจัดผังองค์กรใหม่และแยกหน่วยธุรกิจออกเป็นทั้งหมด 5 กลุ่ม ดังต่อไปนี้บริหารด้านท่องเที่ยวและสายการบิน ดำเนินธุรกิจด้านการท่องเที่ยวครบวงจร ภายใต้ชื่อการค้า Wonderfulpackage และยังเป็นตัวแทนสายการบินTigerair Tauwan,Lucky air, Lanmei Airlines,sri lankan airlinesในประเทศไทยอีกด้วยบริหารด้านท่องเที่ยวออนไลน์ ภายใต้ชื่อการค้า Ynotfly.com ให้บริการด้านการจองสำหรับการเดินทางแก่พันธมิตรมากกว่า 10,000 ราย เช่น สายการบินและโรงแรม บัตรท่องเที่ยวแก่ผู้บริโภค และยังให้บริการด้านการเชื่อมต่อ API แก่พันธมิตรต่างๆบริหารด้านเครื่องสำอาง ภายใต้ชื่อสินค้า Cako.com กลุ่มผู้นำการจำหน่ายเครื่องสำอางค์ทั่วโลกในระบบออนไลน์ ให้การซื้อขายง่ายเพียงนิ้วคลิก ไม่จำเจอีกต่อไปบริหารงานด้านน้ำมันหล่อลื่นและน้ำมันเชื้อเพลิง ภายใต้บริษัท ไทยรุ่งปิโตรเลียม(2003) จำกัด ดำเนินการค้าขายน้ำมันเขื้อเพลิงทุกชนิด และดำเนินการขายน้ำมันหล่อลื่นภายใต้บริษัทไทยรุ่งเอ็นเนอร์จี ในชื่อการค้า Yukonบริหารงานด้านการศึกษา ดำเนินงานให้คำปรึกษาครบวงจรในเรื่องการศึกษาต่อต่างประเทศและการฝึกงานในต่างประเทศ ได้รับประกันจคุณภาพจากองค์กรการศึกษานานาชาติชั้นนำมากมาย ภายใต้ชื่อการค้า wegoabroadAirport Service Supervisorรายละเอียดงานรูปแบบงาน : งานประจำจำนวนที่รับ : 1 ตำแหน่งสถานที่ปฏิบัติงาน : สมุทรปราการ(บางพลี)เงินเดือน(บาท) : ตามตกลงวันหยุด : ไม่ระบุเวลาทำงาน : 04:00 - 13:00เวลาทำงานอื่น : ทำ3หยุด2หน้าที่ความรับผิดชอบJob holder of this position has the authority to make all Service Delivery related decisions including safety and security of aircraft operations.
JOB ACCOUNTABILITIES · Establish and maintain healthy relationships with all organizations at the airport to sustain service standards to facilitate achieve assigned operational performance targets to contribute towards succeeding corporate objectives.
Ensure that the GHA provides services and supplies according to company standards and requirements to maintain the expected service levels and to maintain customer satisfaction by resolving problems arising from weak areas of the handling agent
Manage planned and unplanned disruptions efficiently to minimize passenger inconvenience and provide passengers with up to date delay information ·
Control station expenditure, maintain station logs, performance records and ensure proper administration of the station in consultation with Station Head/Line stations manager/Country Manager ·
Establish and maintain healthy relationships with local organizations including regulators of the country to sustain service standards and to manage any legal implications arising from handling issues in consultation with HDQ and maintain an uninterrupted channel of communication with Station Head/ Manager Line Stations/ Country management to enhance productivity and service levels
· Investigate and respond promptly to passenger complaints in consultation with Station Head/Manager Customer affairs and/or Manager Line Stations and resolve the complaint and ensure utmost satisfaction of the customer.
· Safety & Security of the aircraft and the airline on the whole should not be compromised at all times.
Ensure that the execution of all assigned job tasks are performed in a manner which safeguards organizational information assets and maintain compliance with the SriLankan Airlines Information Security Policy and Corporate Information Security
Support & contribute towards achieving departmental/divisional initiatives & priorities.
Be accountable to the sectional/reporting manager in maintaining all applicable safety regulations/standards as in accordance with the company's Safety Management System and be responsible to maintain a high level of safety by complying with all applicable tasks assigned by the sectional/reporting manager in accordance with the company's Safety Management System.
Has the authority to identify and report any hazards/risks when carrying out job functions as per the “Penalty Free Reporting Policy” under the Corporate Safety Management System (SMS).คุณสมบัติเพศ : ไม่ระบุอายุ(ปี) : 25 - 35ระดับการศึกษา : ปริญญาตรี - ปริญญาโทประสบการณ์(ปี) : 1 - 5อื่นๆ : ไม่ระบุคุณสมบัติเพิ่มเติมJOB DESCRIPTION · Responsible for managing the operational teams in Departure Terminal, Arrival, Ramp service and all other services relevant to flight movement to achieve on-time performance and to achieve prescribed customer service standards while controlling expenditure and ensuring that the handling agent provides agreed services and sufficient facilities. Job holder of this position has the authority to make all Service Delivery related decisions including safety and security of aircraft operations.สวัสดิการ
  • ทำงานสัปดาห์ละ 5 วัน
  • ค่าตอบแทนพิเศษ
  • ประกันชีวิต
  • เงินโบนัสตามผลงาน
  • ค่ายานพาหนะ
  • ประกันสังคม
สวัสดิการอื่นๆโบนัส 2 ครั้ง / ปี ตามผลประกอบ
-กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
-ค่ารักษาพยาบาล กรณีผู้ป่วยนอก 8,000-10,000 บาท / ปี กรณีผู้ป่วยใน 20,000 บาท / ครั้ง ค่าทันตกรรม 1,000 - 2,500 บาท ตามตำแหน่ง
-เบี้ยขยัน
-ปรับเงินเดือน / ตำแหน่ง ประจำปี
-สวัสดิการพนักงานมีบุตร
-ของขวัญแต่งงาน
-กระเช้าเยี่ยมไข้พนักงาน
-เงินช่วยเหลือฌาปนกิจ
-วันหยุดพักผ่อนประจำปี,วันหยุดนักขัตฤกษ์
-วันหยุดพิเศษในเดือนเกิด
เป็นต้นสนใจสมัครงานตำแหน่งงานนี้กรุณาติดต่อชื่อผู้ติดต่อ : สร้อยทิพย์ จงเรียนเบอร์ผู้ติดต่อ : 085-484-5193อีเมล :วิธีการรับสมัครงานรับสมัครงานผ่านทาง JOBBKK.COMข้อมูลที่น่าสนใจวันที่อัพเดท : 06/03/2024รับสมัคร : 1 ตำแหน่งเงินเดือน(บาท) : ตามตกลงสมัครงานตำแหน่งนี้ : 0 คนตำแหน่งงานอื่นๆLoading...จำนวน 0 รายการข้อมูลติดต่อHuman Resources Dep.บริษัท มิราม่า เซอร์วิส (ประเทศไทย) จำกัด1429 ซ.ลาดพร้าว 94 แขวงวังทองหลาง เขตวังทองหลาง จังหวัดกรุงเทพมหานคร 10310 ประเทศไทย
  • โทร. : 02-792-9292
  • Social Media :

Jobbkk