พนักงานแนะนำสินค้ากีฬา ประจำสาขาบางนา Sport leader at Decathlon Bangna (Full-Time/Part-Time)
Decathlon Thailand
- บางนา, กรุงเทพฯ
- งานประจำ
- ฟูลไทม์
- นำเสนอผลิตภัณฑ์ที่ตรงตามความต้องการของลูกค้า ทั้งทางหน้าร้านและร้านค้าออนไลน์
- ให้บริการที่ตอบโจทย์ความต้องการของลูกค้า
- สนับสนุนสินค้าและการบริการของเราผ่านทุกแพลทฟอร์ม
- เสนอบริการซ่อมแซมขั้นพื้นฐานเพื่อช่วยยืดอายุการใช้งานของผลิตภัณฑ์ ตลอดจนบริการเฉพาะบุคคล
- สร้างความพึงพอใจให้กับลูกค้าด้วยรูปแบบที่เป็นมิตรต่อลูกค้า มีประสบการณ์ เข้าถึงทุกช่องทาง และปลอดภัย เพื่อให้มั่นใจได้ว่าลูกค้าจะได้รับความพึงพอใจกลับไปเสมอ
- รับประกันความพร้อมของผลิตภัณฑ์ทั้งทางหน้าร้าน และร้านค้าออนไลน์
- รับประกันความปลอดภัยของลูกค้า ทั้งในร้านค้า ผลิตภัณฑ์ และข้อมูลของลูกค้า
- นำเสนอผลิตภัณฑ์และบริการที่หลากหลายของเรา ด้วยรูปแบบที่มีประสิทธิภาพ
- ดำเนินการเพื่อรักษาทรัพยากรของเราและผลกระทบต่อสังคมของเรา (การออกแบบเชิงนิเวศน์ การจัดการทางด้านสิ่งแวดล้อม ฯลฯ)
- ประสานงานนโยบายการค้าของกีฬาในพื้นที่ของคุณ
- เป็นผู้นำและบรรลุเป้าหมายด้านยอดขายและขยายความสามารถในการทำกำไรของธุรกิจ (ในร้านค้า/ร้านค้าออนไลน์)
- พัฒนาตนเองผ่านแผนการฝึกอบรม แผนพัฒนาทักษะ และติดตามผล
- รับประกันความปลอดภัยของร้าน
- รับประกันความพร้อมของเพื่อนร่วมทีม
- รับประกันความพร้อมของผลิตภัณฑ์
- มีความหลงใหลในการเล่นกีฬาและการฝึกฝนอยู่เป็นประจำ
- มีรอยยิ้มบนใบหน้าของคุณ และมีทัศนคติที่ดีต่อการบริการ
- ระดับภาษาอังกฤษและไทยดี
- สามารถทำงานในสภาพแวดล้อมที่เร่งรีบได้
- เป็นผู้ฟังที่ดีและกล้าแสดงความคิดเห็น
- สามารถทำงานร่วมกับเพื่อนร่วมทีมต่างชาติได้
- สามารถทำงานวันเสาร์-อาทิตย์ และวันหยุดนักขัตฤกษ์ได้
- มีค่านิยมหลักของบริษัทและแสดงออกผ่านการกระทำของคุณ
- ความมีชีวิตชีวา
- ความรับผิดชอบ
- ความเอื้ออาทร
- ความเป็นตัวของตัวเอง
- ร่วมเป็นเจ้าของผ่านการลงทุนในหุ้นของบริษัทและได้รับสิทธิพิเศษประจำปี
- กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ เริ่มสมทบให้ตั้งแต่เดือนแรกที่เข้าทำงานเต็มเดือน
- เงินเดือนที่เหมาะสมตามความสามารถและผลงาน
- ประกันชีวิต, สุขภาพและทันตกรรมแบบกลุ่ม
- โบนัสตามผลงาน
- ส่วนลดสำหรับพนักงาน
- สภาพแวดล้อมในการเรียนรู้เพื่อที่คุณสามารถสร้างผลงานเพื่อองค์กร
- การเติบโตที่หลากหลายทั้งในประเทศ และโอกาสในการทำงานที่ต่างประเทศ
- Offer your customers products that meet their needs, whether they are physical or digital.
- Provide services that help customers in increasing product sales.
- To ensure customer satisfaction establish a strong and personal relationship with customers through all communication channels available.
- Take action in all channels to promote and sell our solutions.
- Offer basic repair services to help extend the lifespan of a product, as well as personalization services.
- Ensure a customer-friendly layout and fulfill the quick store strategy.
- Guarantee our products' physical and digital availability (store, internet, order stock)
- Guarantee your customers' safety (in-store, products, and their data)
- Highlight the wide range of our product and service offerings with effective layouts.
- Acting through actions that preserve our resources and our societal impact (ecodesign, waste management, etc.)
- Coordinate your sports' omnichannel commercial policy in your territory.
- Lead and achieve your commercial goals and omnichannel business profitability (in-store/out-store)
- Develop teammates' autonomy through induction, a skills development plan, and following up.
- Guarantee store safety
- Guarantee teammates' availability
- Guarantee products' availability
- Demanding in customers
- Have sports passion and practice.
- Good English and Thai level.
- Can work in a fast-paced environment.
- Good listener and dare to give your opinion.
- Have a smile on your face.
- Can work with international teammates.
- Ability to work on weekends and public holidays
- Have our company core values and express them through your action Vitality, Responsibility, Generosity, and Authenticity
- Be a shareholder, with an exclusive annual option to invest in Decathlon’s Shares.
- Provident fund.
- Competitive salary.
- Group insurance Life, Health, and Dental.
- Performance bonus.
- Employee discount.
- A learning environment where you can dive deep and make an impact.
- Wide range of career opportunities locally and globally.