HR Manager (HRM)

RGF HR Agent

  • ไทย
  • งานประจำ
  • ฟูลไทม์
  • 24 วันที่ผ่านมา
Job summaryJob category Sales / Clerical / Planning / Logistics/Clerk / Assistant / Interpreter / Secretary
Industry Other/
Employment type Uncategorized
Position level Other
Number of openings 1
Desired entry time -
Required language skillEnglish (Conversation)
Foreign language competence -
Working hours Others
Welfares / Leave systemsWork detailsHR Manager (HRM) (60K-70K) (SDG-104800)
ผู้จัดการฝ่าย HR (HRM)Job responsibilities- Manage and control HR Strategies; Manpower planning, recruitment and selection process, training process.
- Analyzing training needs from annual performance evaluation and Preparing a relevant training plan.
- Design structure and preparation of career path plans (career path) of the organization for employees.
- Analyzes trends in compensation and benefits; researches and proposes competitive base and incentive pay programs to ensure the organization attracts and retains top talent.
- Develop and Maintain Human Resources policies, working rules and practices.
- Report to management and use HR indicators to Assist in decision-making
- Planning and controlling the budget management within the department.
- Plan and manage to achieve the goals according to the business plan.
- Provides support and guidance to HR generalists, management, and other staff when complex, specialized, and sensitive questions and issues arise; may be required to administer and execute routine tasks in delicate circumstances such as investigationความรับผิดชอบในงาน- จัดการและควบคุมกลยุทธ์ด้านทรัพยากรบุคคล การวางแผนกำลังคน กระบวนการสรรหาและคัดเลือก กระบวนการฝึกอบรม
- วิเคราะห์ความต้องการการฝึกอบรมจากการประเมินผลการปฏิบัติงานประจำปี และจัดทำแผนการฝึกอบรมที่เกี่ยวข้อง
- ออกแบบโครงสร้างและการจัดทำแผนเส้นทางอาชีพ (career path) ขององค์กรสำหรับพนักงาน
- วิเคราะห์แนวโน้มด้านค่าตอบแทนและสิทธิประโยชน์ วิจัยและเสนอฐานการแข่งขันและโปรแกรมการจ่ายเงินจูงใจเพื่อให้แน่ใจว่าองค์กรจะดึงดูดและรักษาผู้มีความสามารถระดับสูงไว้ได้
- พัฒนาและรักษานโยบายทรัพยากรบุคคล กฎเกณฑ์และแนวปฏิบัติในการทำงาน
- รายงานต่อฝ่ายบริหารและใช้ตัวบ่งชี้ HR เพื่อช่วยในการตัดสินใจ
- วางแผนและควบคุมการบริหารงบประมาณภายในแผนก
- วางแผนและบริหารจัดการเพื่อให้บรรลุเป้าหมายตามแผนธุรกิจ
- ให้การสนับสนุนและคำแนะนำแก่ผู้เชี่ยวชาญด้านทรัพยากรบุคคล ฝ่ายบริหาร และพนักงานอื่นๆ เมื่อมีคำถามและประเด็นที่ซับซ้อน เชี่ยวชาญ และละเอียดอ่อนเกิดขึ้น อาจจำเป็นต้องบริหารจัดการและดำเนินงานตามปกติในสถานการณ์ที่ละเอียดอ่อน เช่น การสอบสวนNecessary Skill / Experience- Thai nationality , Male, Female , age 40 - 45 years old
- Bachelor's degree
- Bachelor's degree in Human Resources, Business Administration, law or related field required.
- 10 years up of experience in Human Resources Management
- 3 years up of experience in Labor Relations and Employee Relations
- Have Experience working in a company with a labor union
- Thorough knowledge of employment-related laws and regulations.Preferable skills/Experience- Experience from Automotive industry
- Excellent for computer skills (Word, Excel, Power point)
- Excellent interpersonal, negotiation, and conflict resolution skills.
- Excellent organizational skills and attention to detail.
- Strong analytical and problem-solving skills.
- Strong sense of leadership and enthusiasm.Language Skill
English level : Conversational
Japanese level : NoneWorkplace Area: Uthai, Ayutthaya
Working Hour: 8:00-17:00(- Monday-Friday (WIO 100%)- 1-2 Saturday per month depend on company schedule- Have 255 working days per year)About the Benefits
60,000-70,000THBAbout the company
Product & Service: Automotive part, Control Part, Chassis, Suspension
Business Type: Automobiles / Automobile Parts;ทักษะ / ประสบการณ์ที่จำเป็น- สัญชาติไทย , ชาย, หญิง อายุ 40 - 45 ปี
- ปริญญาตรี
- วุฒิปริญญาตรี สาขาทรัพยากรบุคคล บริหารธุรกิจ กฎหมาย หรือสาขาที่เกี่ยวข้อง
- มีประสบการณ์ 10 ปีขึ้นไป ในด้านการบริหารทรัพยากรบุคคล
- มีประสบการณ์ด้านแรงงานสัมพันธ์ และลูกจ้างสัมพันธ์ 3 ปีขึ้นไป
- มีประสบการณ์การทำงานในบริษัทที่มีสหภาพแรงงาน
- มีความรู้อย่างละเอียดเกี่ยวกับกฎหมายและข้อบังคับที่เกี่ยวข้องกับการจ้างงานทักษะ/ประสบการณ์ที่ต้องการ- มีประสบการณ์จากอุตสาหกรรมยานยนต์
- มีทักษะด้านคอมพิวเตอร์เป็นอย่างดี (Word, Excel, Power point)
- มีมนุษยสัมพันธ์ดี มีทักษะในการเจรจาต่อรอง และแก้ไขข้อขัดแย้ง
- ทักษะการจัดองค์กรที่ยอดเยี่ยมและความใส่ใจในรายละเอียด
- ทักษะการวิเคราะห์และการแก้ปัญหาที่ดี
- มีความเป็นผู้นำและความกระตือรือร้นทักษะทางภาษา
ระดับภาษาอังกฤษ : การสนทนา
ระดับภาษาญี่ปุ่น : ไม่มีพื้นที่ปฏิบัติงาน: อุทัย อยุธยา
เวลาทำงาน: 8:00-17:00 น.(- จันทร์-ศุกร์ (WIO 100%)- 1-2 วันเสาร์ต่อเดือน ขึ้นอยู่กับกำหนดการของบริษัท- มี 255 วันทำการต่อปี)เกี่ยวกับสิทธิประโยชน์
60,000-70,000 บาทเกี่ยวกับบริษัท
สินค้าและบริการ: ชิ้นส่วนยานยนต์, ชิ้นส่วนควบคุม, แชสซี, ช่วงล่าง
ประเภทธุรกิจ: รถยนต์ / ชิ้นส่วนรถยนต์;About interviewLiaisonThailandOther parts of ThailandThailand - Ayutthaya

Japanese-Jobs.com

งานที่ใกล้เคียง

  • HR Manager (HRM)

    RGF HR Agent

    • อำเภอพระนครศรีอยุธยา, จังหวัดพระนครศรีอยุธยา
    • 60,000-70,000 บาท/เดือน
    Job Description HR Manager (HRM) (60K-70K) (SDG-104800) ผู้จัดการฝ่าย HR (HRM) Job responsibilities - Manage and control HR Strategies; Manpower planning, recruitment and selecti…
    • 25 วันที่ผ่านมา
  • HR Assistant Manager (HRD and HRM)

    RGF HR Agent

    • กรุงเทพฯ
    • 40,000-60,000 บาท/เดือน
    Job Description HR Senior Staff (Employee Relations, Labour Law) (30K-45K) (SDG-104228) เจ้าหน้าที่อาวุโสฝ่าย HR (พนักงานสัมพันธ์, กฎหมายแรงงาน) Job responsibilities - Changing f…
    • 30 วันที่ผ่านมา
  • HR Assistant Manager (HRD and HRM)

    RGF HR Agent

    • กรุงเทพฯ
    • 30,000-45,000 บาท/เดือน
    Job summary Job category Sales / Clerical / Planning / Logistics/Clerk / Assistant / Interpreter / Secretary Industry Other/ Employment type Uncategorized Position level Other…
    • 1 เดือนที่ผ่านมา