Application Support

Pico (Thailand) Public Company Limited

  • ไทย
  • งานประจำ
  • ฟูลไทม์
  • 20 วันที่ผ่านมา
  • สมัครด่วน
การบริหารจัดการและการให้บริการในธุรกิจไมซ์ การสร้างสรรค์กิจกรรมทางการตลาดและส่งเสริมภาพลักษณ์ทางธุรกิจแบบครบวงจร การให้บริการด้านการสร้างสรรค์แหล่งสื่อสารองค์ความรู้ และการผลิตสื่อและเผยแพร่องค์ความรู้ในรูปแบบของดิจิทัลคอนเทนต์และมีเดียสวัสดิการทั่วไป:
  • ประกันสุขภาพ: ประกันสุขภาพสำหรับพนักงานและครอบครัว.
  • ประกันชีวิต: ประกันชีวิตสำหรับพนักงาน.
  • ประกันสังคม: ประกันสังคมตามกฎหมาย.
  • การฝึกอบรมและพัฒนา: โอกาสในการฝึกอบรมและพัฒนาทักษะของพนักงาน.
  • เงินช่วยเหลือครอบครัว: เงินช่วยเหลือในกรณีต่างๆ เช่น มงคลสมรส, คลอดบุตร, อุปสมบท, เยี่ยมไข้, ฌาปนกิจ.
  • ค่าเดินทางและเบี้ยเลี้ยง: สำหรับพนักงานที่ต้องเดินทางไปปฏิบัติงานนอกสถานที่.
  • วันหยุด: วันหยุดพักผ่อนประจำปี.
  • ทำงาน 5 วัน/สัปดาห์: ทำงาน 5 วันต่อสัปดาห์.
ลักษณะงาน
  • Primary: Provide ERP system application support and training to users
  • Secondary: Monitor and maintain application system including troubleshooting, master data update, and ad-hoc queries
  • Act as business liaison between users, technical developers
  • Prepare Test Plan/Test Script and support User Acceptance Testing
  • Provide system support to end-users from different business sectors
  • Opportunity to be trained on Salesforce, Sales-Cloud and other cloud based applications to play an end-to-end local support role
  • Other tasks as assigned
คุณสมบัติ
  • Bachelor degree in computer science, computer engineering, information technology or related fields.
  • 3 years or above working experience in system implementation or data analysis
  • Experience in ERP system is preferred
  • Strong communication and interpersonal skills
  • Knowledge of finance is a plus
  • Working proficiency in English

TechStar