Secretary

ลานนา แพดเดิล

  • จังหวัดเชียงใหม่
  • 13,001-15,000 บาท/เดือน
  • งานชั่วคราว
  • ฟูลไทม์
  • 9 ชั่วโมงที่ผ่านมา
ลานนา แพดเดิลข้อมูลทั่วไปของบริษัท064-3090607ไม่ระบุnewproductpossibility@gmail.comBriar Tiernan General Manager103/5 ถนนราษฎร์อุทิศ ตำบลวัดเกต อำเภอเมืองเชียงใหม่ จังหวัดเชียงใหม่ 50000 , เชียงใหม่ข้อมูลอื่นๆสาขา:ประเภทธุรกิจ: สถานบันเทิง/ร้านอาหารปีที่ก่อตั้ง: 2568, จำนวนพนักงาน: 1 - 5 คนเกี่ยวกับธุรกิจ: Selling sports equipment and organizing sport eventsข้อมูลงานรหัสงาน#1045282จำนวนที่รับ1 อัตราเงินเดือน/ค่าตอบแทน13,001 - 15,000 บาทเพศ ชาย, หญิงอายุ 23 - 35 ปีประสบการณ์ 1 ปีขึ้นไประดับการศึกษา ปริญญาตรีสาขาวิชาวันที่ประกาศ 4 ก.ย. 2568หมวดหมู่งานSecretaryรายละเอียดงานSecretary (Part-time contract with possibility of full-time employment)
We are looking for a responsible and reliable Secretary to support the company's operations. The role will start with a 6-week part-time contract, with the possibility of transitioning to full-time employment if both parties agree.
Working Conditions
Part-time contract (6 weeks):
  • 4 hours per day (Monday-Friday, 9:00 AM-1:00 PM)
  • Pay: 1,800 THB per week (paid weekly)
  • Or pay: 2,000 THB per week if work Monday-Friday, 9:00 AM-11:00 AM & 4:00 PM-6:00 PM
Full-time employment (upon mutual agreement after 6 weeks):
  • 8 hours per day (Monday-Friday, 9:00 AM-6:00 PM)
  • Pay: 11400 THB + 2600 THB incentives per month (paid monthly)
  • Additional incentives will be provided based on company revenue
Responsibilities
Human Resources (HR):
  • Record staff working hours, breaks, and overtime
  • Assist in recruiting employees and freelancers
  • Manage onboarding, resignations, and terminations in compliance with Thai labor laws
  • Arrange work schedules for staff
Accounting:
  • Handle petty cash, reimbursements, and receipts to ensure accurate documentation for the accounting office
  • Coordinate with the external accounting firm for accounting, taxation, and employee social security matters
  • Support payroll preparation and disbursement
Procurement and Supplies:
  • Source and purchase office supplies and services
  • Maintain inventory and vendor/service provider records
Secretarial Duties:
  • Manage documents, correspondence, phone calls, and filing
  • Schedule meetings and travel arrangements
  • Assist with paperwork related to business licenses, government agencies, and other official documents
  • Support management in daily operations
Qualifications
Thai nationality
Strong understanding of English (spoken and written) is required. Only accept English resumes
Experience in administration, HR, basic knowledge of Thai labor law, or accounting is an advantage
Bachelor's degree in business administration or related field (preferred, but not required)
Proficient in computer use and office software
Detail-oriented, honest, loyal, and highly responsible
Questions?
Call 065-4656350 for more details. Please inform us where you see the job ads.คุณสมบัติผู้สมัครThai nationality
Experience in administration, HR, basic knowledge of Thai labor law, or accounting is an advantage
Proficient in computer use and office software
Detail-oriented, honest, loyal, and highly responsible
Strong understanding of English (spoken and written) is required. Only accept English resumesลักษณะงาน
  • งานประจำ
  • งานชั่วคราว
สวัสดิการประกันสังคมช่องทางการสมัคร
  • ส่งใบสมัครผ่านเว็บไซต์นี้
  • ส่งใบสมัครทางอีเมล์
สถานที่ปฎิบัติงานตามที่อยู่บริษัท

Jobnorththailand