POLYVALENT VISA & CONSULAR ASSISTANT Replacement contract (maternity leave)
สถานเอกอัครราชทูตเบลเยี่ยม >
- ราชเทวี, กรุงเทพฯ
- งานตามคอนแทรก
- ฟูลไทม์
- รายละเอียดงาน
- You will be performing all tasks related to visa services: provide administrative support, assess visa applications, conduct interviews, manage own and team's caseloads, deal with a range of client's questions and prepare correspondence to clients and to stakeholders.
- As part of the consular section, additional tasks, like the participation in the consular duty call service, will be required from you on an ad hoc basis..
- Contract from Mid-October or early November 2025 until the end of September 2026- ลักษณะการจ้าง งานสัญญาจ้าง
- เงินเดือน เริ่มต้น 53,488 บาทคุณสมบัติของผู้สมัคร
- ระดับการศึกษา ปริญญาตรี
- คณะ/สาขา การจัดการ, การจัดการการท่องเที่ยวและการโรงแรม, ภาษาอังกฤษ, อื่นๆ
- ประสบการณ์ทำงาน ไม่ต้องมีประสบการณ์ ยินดีรับเด็กจบใหม่
- Fluent in English and Thai; Dutch or French is an added-value
- Service-minded, polyvalent, eager to learn, flexible in the work
- Bachelor degree or relevant experience
- Microsoft Office & Communication skills
- Temporary contract
- Resident in Thailand (no tourist visa) on start dateสวัสดิการ
- วันหยุด 22 วัน ต่อปี
- ประกันสุขภาพ
- โบนัส 1 เดือนสถานที่ทำงาน
Embassy of Belgium
Sathorn Square Buildingติดต่อ
คุณประภาสิรี
02-108-1800รายละเอียดอื่นๆ
- Applications (motivation letter and curriculum vitae) must be sent by 12 September 2025 to: bangkok@diplobel.fed.be
- Ready to start working from 15 October 2025 or 1 November 2025 onwards
- ใบสมัคร และประวัติย่อ ต้องส่งภายในวันที่ 12 กันยายน 2025 ไปที่: bangkok@diplobel.fed.be
- พร้อมที่จะเริ่มปฏิบัติงาน ตั้งแต่ วันที่ 15 ตุลาคม 2568 หรือ 1 พฤศจิกายน เป็นต้นไป
JobmyWay