Back Office Support Specialist

CXM Direct

  • กรุงเทพฯ
  • งานประจำ
  • ฟูลไทม์
  • 1 เดือนที่ผ่านมา
  • สมัครด่วน
Company OverviewCXM Group was established in 2015 primarily as an institutional liquidity provider. CXM is a highly regulated and fast-growing global Fintech group with multiple regulatory licenses, including FCA and Mauritius, spanning global presence with 20+ offices in London, New York, Dubai and Southeast Asia with a 250+ multinational team.Your Role:- Evaluating business processes, anticipating requirements, uncovering areas for improvement, and developing and implementing solutions.- Coordinate with risk dept on leverage changing request, or any escalated trading issues-Communicate with TL and sales on regular basis to perform specific IB request or re-organizing network structure-Liaising with technology provider on any complex situation dispute- Cross checking with PSP on funding issues- Managing internal ticketing on any feedback or issues arise within the dept-Performing financial checks on any transaction or transfer within the system- Collecting appropriate information of any complaint on technical perspective-Performing KYC validation and responsible for opening, amending, reviewing and exiting clients according to established policies and procedures.- Contributing continuous improvement to enhance the operational efficiency and effectiveness of fraud operation processes.Requirements-A bachelor’s degree in business or related field.-A minimum of 2 years of experience in business analysis or a related field in Brokerage Backoffice.-Exceptional analytical and conceptual thinking skills.-Advanced technical skills.-Great attention to minute details, meticulously excellent to numbers and procedures.-Fundamentally analytical and conceptual thinking skills.-Experience creating detailed reports and giving presentations.-Competency in Microsoft applications including Word, Excel, and Outlook.-A track record of following through on commitments.-Excellent planning, organizational, and time management skills.-Experience in a stock-broking business, in either IT or back office operations would be a significant advantageBenefitsCompetitive Salary along with KPI BonusNight Shift AllowanceGrowth OpportunitiesCollaborative Team

CXM Direct

งานที่ใกล้เคียง

  • Internship - Office Management and Support

    Wisesight

    • กรุงเทพฯ
    รายละเอียดงาน ดูแลตรวจเช็คเตรียมอุปกรณ์ในพื้นที่สำนักงานให้พร้อมใช้งานอยู่เสมอ ตรวจสอบและดูแลสต็อกอุปกรณ์สำนักงานและสวัสดิการ รวมถึงการเบิกจ่าย จัดเตรียม จัดเก็บ ถ่ายเอกสาร และ…
    • 17 วันที่ผ่านมา
    • สมัครด่วน
  • Internship - Office Management and Support

    Wisesight

    • กรุงเทพฯ
    รายละเอียดงาน ดูแลตรวจเช็คเตรียมอุปกรณ์ในพื้นที่สำนักงานให้พร้อมใช้งานอยู่เสมอ ตรวจสอบและดูแลสต็อกอุปกรณ์สำนักงานและสวัสดิการ รวมถึงการเบิกจ่าย จัดเตรียม จัดเก็บ ถ่ายเอกสาร และ…
    • 20 วันที่ผ่านมา
  • Accounting & Office Admin

    INCREDIBLE®

    • กรุงเทพฯ
    เราเชื่อว่าในทุกทีมต้องมี “หัวใจของออฟฟิศ” และคน ๆ นั้นก็คือคุณ — ที่เก่งทั้งเรื่องตัวเลข งานเอกสาร และการดูแลความเรียบร้อยเบื้องหลังทั้งหมด ถ้าคุณเป็น สายบัญชีที่แม่นตัวเลข แต่อ…
    • 3 วันที่ผ่านมา