Reservation Systems Team Leader ( Chiang Mai Based )

บริษัท อีเอเชีย ทราเวล (ประเทศไทย) จำกัด

  • จังหวัดเชียงใหม่
  • 23,001-25,000 บาท/เดือน
  • งานประจำ
  • ฟูลไทม์
  • 17 วันที่ผ่านมา
บริษัท อีเอเชีย ทราเวล (ประเทศไทย) จำกัดข้อมูลทั่วไปของบริษัท+66 97 919 6068ไม่ระบุpornpawee@easia-travel.comMonnanat Office Manager (Chiang Mai)174/3 อาคารสกุลชัยบิวดิ้ง ชั้น 7 ถนนช้างคลาน ตำบลช้างคลาน อำเภอเมืองเชียงใหม่, เชียงใหม่ข้อมูลอื่นๆสาขา: เชียงใหม่ประเภทธุรกิจ: ท่องเที่ยว/ทัวร์ปีที่ก่อตั้ง: 2558, จำนวนพนักงาน: 5 - 20 คนเกี่ยวกับธุรกิจ: EASIA TRAVEL (THAILAND) CO., LTD is a South East Asia wide operating travel agency with 12 offices in Vietnam, Cambodia, Laos, Thailand and Myanmar working exclusively on B2B basis. Specialized in tailor-made tours, Easia Travel - thanks to its 260 collaborators - takes care of more than 30,000 travelers...ข้อมูลงานรหัสงาน#962712จำนวนที่รับ2 อัตราเงินเดือน/ค่าตอบแทน23,001 - 25,000 บาทเพศ หญิงอายุ 25 - 35 ปีประสบการณ์ 2 ปีขึ้นไประดับการศึกษา ปริญญาตรีสาขาวิชา Hotel/Tourism management หรือสาขาที่เกี่ยวข้องวันที่ประกาศ 12 เม.ย. 2567หมวดหมู่งานReservation Systems Team Leader ( Chiang Mai Based )รายละเอียดงาน- Train reservation staff and hotel partners on how to effectively utilize the platform.
- Provide ongoing support to users, assisting with any technical or operational issues.
- Provide valuable feedback to developers for program enhancement and functionality improvements.
- Continuously assess and optimize the platform for improved user experience and efficiency.
- Act as a point of contact for any system-related issues, providing solutions and guidance.
- Work closely with the Sales, Operation, Accounting, or related departments to ensure seamless integration of the platform into our business strategies.
- Implement quality assurance measures to ensure accurate and reliable reservation processes.
- Ensure comprehensive and up-to-date records of system processes and updates are maintained for easy reference and future improvements.
- Analyze reservation data to identify trends, opportunities for improvement, and efficiency enhancements.
- Collaborate with third-party vendors related to the platform, ensuring effective partnerships and service delivery.คุณสมบัติผู้สมัครThai nationals only, Fluent in English and Thai languages / Excellent communication skills
Good analytical and problem-solving skills / Open-minded and adaptable to changes.
Ability to analyze system functionalities, identify issues, and propose effective solutions.
Experience with new system implementations is a plus.
Prior experience in a leadership or supervisory role is preferred.ลักษณะงาน
  • งานประจำ
สวัสดิการประกันสังคม,โบนัส,ค่าล่วงเวลา,ค่าอาหาร,AIA insuranceช่องทางการสมัคร
  • ส่งใบสมัครทางอีเมล์
สถานที่ปฎิบัติงานตามที่อยู่บริษัท

Jobnorththailand