Senior Regional IT Onsite Engineer

  • กรุงเทพฯ
  • งานประจำ
  • ฟูลไทม์
  • 1 เดือนที่ผ่านมา
Senior Regional IT Onsite Engineer รับสมัครด่วนสถานที่ปฏิบัติงาน : กรุงเทพมหานคร(เขตพญาไท,เขตราชเทวี)สามารถเดินทางไปปฏิบัติงานต่างจังหวัดได้ : ตามโอกาสและความเหมาะสมสาขาอาชีพหลัก : ไอที สาขาอาชีพรอง : IT Support/Technical Supportรูปแบบงาน : งานประจำระดับตำแหน่งงาน : หัวหน้างานจำนวนที่รับ : 1 ตำแหน่งเงินเดือน(บาท) : ตามตกลงวันทำงาน : จันทร์-ศุกร์วันหยุด : วันเสาร์, วันอาทิตย์เวลาทำงาน : 08:00 - 17:00เวลาทำงานอื่นๆ : *ปัจจุบันเฉพาะตำแหน่งที่ประกาศนี้ ทำงาน Work From Home ทุกวันพุธ*หน้าที่ความรับผิดชอบ
  • Act as a backup for the Helpdesk and provide on-site L1 support to end users.
  • Provide exceptional technical support to VIP users.
  • Monitor and maintain IT security compliance based on Security Tower and Massaudit reports.
  • Manage and control user accounts across Active Directory (AD), Exchange email, and Azure.
  • Compile and submit monthly reports on IT security and CMCB deployment status.
  • Compile and submit monthly reports on IT security and CMCB deployment status.
  • Deliver IT training to end users on various software and hardware applications.
  • Diagnose, troubleshoot, and resolve technical issues related to computers, software, printers, and mobile devices.
  • Diagnose, troubleshoot, and resolve technical issues related to computers, software, printers, and mobile devices.
  • Perform hardware setup/maintenance, software installation, and mobile device management using MDM (Ivanti).
  • Monitor and verify USS tickets, ensuring timely resolution according to Service Level Agreements (SLAs).
  • Participate actively as a team member in IT service projects.
  • Provide on-call support during meetings, events, and conference calls.
  • Maintain and support conference systems in meeting rooms.
  • Collaborate with L2 and L3 support for escalated technical issues.
  • Troubleshoot and resolve issues related to Microsoft 365 products.
  • Supervise third-party vendors performing maintenance and renovations of office IT facilities.
  • Implement and maintain IT security protocols, ensuring 100% patch updates within your area of responsibility.
  • Continuously stay updated on the latest IT trends and technologies. / • Develop and document IT procedures and processes. •
  • Perform other duties as assigned by the supervisor.
คุณสมบัติเพศ : ไม่ระบุอายุ(ปี) : 22 - 37ระดับการศึกษา : ปริญญาตรี - ปริญญาโทประสบการณ์(ปี) : 2 - 10 ปีขึ้นไปคุณสมบัติด้านความรู้และความสามารถ
  • Bachelor's degree in Information Technology, Computer Science, or a related field (or equivalent experience).
  • Minimum of 2 years of experience in a technical support role, preferably in a similar regional IT onsite capacity.
  • Strong understanding of IT infrastructure, encompassing hardware, software, and security principles.
  • Excellent problem-solving and analytical skills with the ability to diagnose and resolve complex technical issues.
  • Proven experience with IT service desk tools and remote support technologies.
  • Exceptional communication and interpersonal skills, with the ability to build rapport and collaborate effectively with diverse stakeholders.
  • Demonstrated ability to work independently while also thriving in a collaborative team environment.
  • Project management skills with a focus on organization and prioritization.
  • Strong time management and organizational skills.
  • Good in English and the ability to communicate effectively in the local language of the assigned SEA country.
  • เงินเดือนตามตกลง (พิจารณาจากประสบการณ์)
สวัสดิการ
  • ประกันสังคม
สวัสดิการอื่นๆสวัสดิการ เพิ่ม* เฉพาะตำแหน่งที่ประกาศนี้*
  • Permanent employee (พนักงานประจำ)
  • ประกันสุขภาพกลุ่ม (IPD / OPD)
  • ประกันชีวิต
  • เงินโบนัสตามผลงานสูงสุด 1 เดือน
  • ตรวจสุขภาพประจำปี
  • ค่าทำฟัน ปีละ 1,500 บาท
  • ค่าตัดแว่น ปีละ 1,500 บาท
สนใจสมัครงานตำแหน่งงานนี้กรุณาติดต่อชื่อผู้ติดต่อ : คุณต่ายเบอร์ผู้ติดต่อ : 0845551876อีเมล :ข้อมูลการติดต่อบริษัท12,14 ซอยรามคำแหง 11 (ล้ำเพชร) ถนนรามคำแหง แขวงหัวหมาก เขตบางกะปิ กรุงเทพมหานคร 10240แขวงหัวหมาก เขตบางกะปิ จังหวัดกรุงเทพมหานคร 10240 ประเทศไทย

Jobbkk

งานที่ใกล้เคียง

  • IT Support Onsite

    • กรุงเทพฯ
    • 13,000 บาท/เดือน
    จังหวัด กรุงเทพมหานคร (เขตพระโขนง) อัตราค่าจ้าง 13000++ รูปแบบงาน งานประจำ (Full Time) อัตรา 5 อัตรา รายละเอียดงาน - ติดตั้งและกำหนดค่าซอฟต์แวร์และฟังก์ชั่นที่เหมาะสมตามข้…
    • 2 เดือนที่ผ่านมา
  • Senior Regional IT Onsite Engineer

    โฟนิกซ์

    • บางกะปิ, กรุงเทพฯ
    รูปแบบงาน จำนวน ไม่ระบุ ประสบการณ์ 2 ปี ระดับงาน เจ้าหน้าที่ ประเภทงาน เงินเดือน Negotiable ผู้สมัครงานจะได้รับเงินเดือนมากหรือน้อย ขึ้นอยู่กับความสามารถและ ประ…
    • 14 วันที่ผ่านมา
  • IT Support (Onsite)

    U-SER CO., LTD

    • ห้วยขวาง, กรุงเทพฯ
    • 10,000-13,500 บาท/เดือน
    IT Support (Onsite) รับสมัครด่วน สถานที่ปฏิบัติงาน : กรุงเทพมหานคร(ทุกเขต) สาขาอาชีพหลัก : ไอที สาขาอาชีพรอง : IT Support/Technical Support รูปแบบงาน : งานประจำ ระดับตำแหน่…
    • 1 เดือนที่ผ่านมา