Brand Manager (Snack Food)

Personnel Consultant Manpower

  • กรุงเทพฯ
  • 40,000-70,000 บาท/เดือน
  • งานประจำ
  • ฟูลไทม์
  • 30 วันที่ผ่านมา
Detail-Establishment of Brand Strategy: Competitive analysis , brand uniqueness and positioning ,long-term vision, brand strategic direction throughout the organization.
-Brand Awareness Enhancement Strategy: Identify target audience and brand interest factors, deploy digital marketing , advertising and promotions.
-Storytelling Strategy: Develop customer-connected emotional brand's story ,convey brand's values.
-Collaboration with External Entities: Build relationships within the industry , Collaborate with external entities.
-Budget and Resource Management: Manage budget, resources efficiently , allocate investments to maximize Return on Investment (ROI)
-Leadership and Organizational Strategy: Lead the marketing team, integrate brand's role into overall vision and strategy.ประเภทธุรกิจ 【MFG】Food Or Beverage|食料品
【TRD】Food or Beverage|食料品
สายงานที่เกี่ยวข้อง Sales-Marketing|マーケティング
Sales-Business Development|ビジネスディベロプメント
Sales-Planning(Marketing)|企画(マーケティング)
เงินเดือน 40,000THB~70,000THB
สถานที่ทํางาน Bangkok|バンコク
สถานีรถไฟฟ้าใกล้เคียง MRT Klongtoei
นิคมอุตสาหกรรม -
เพศ Any/どちらでも
อายุ 28~42
ภาษา English: 説明まで十分可能|Business
Thai: 母語|Native

Personnel Consultant Manpower