General Affairs (27895) / เพศหญิง-ชาย / ประสบการณ์ 3-5 ปี / นครชัยศรี นครปฐม

  • วัฒนา, กรุงเทพฯ
  • 25,000-30,000 บาท/เดือน
  • งานชั่วคราว
  • ฟูลไทม์
  • 1 เดือนที่ผ่านมา
บริษัท จัดหางาน เพอร์ซันแนล คอนซัลแตนท์ (ประเทศไทย) จำกัด เป็นบริษัทที่ดำเนินธุรกิจในด้านการสรรหาบุคลากรเพื่อเข้าบรรจุเป็นพนักงานในบริษัทต่างชาติที่มีชื่อเสียงในประเทศไทย โดยเริ่มดำเนินการเมื่อปี พ.ศ. 2537 นอกจากบริษัทยังได้รับนี้รางวัลดีเด่น อันดับ1 ประเภทบริษัทจัดหางานให้คนทำงานในประเทศ โครงการประกวดสำนักงานจัดหางานเอกชนดีเด่น ประจำปี 2551 -2557 โดยกรมการจัดหางาน กระทรวงแรงงานGeneral Affairs (27895) / เพศหญิง-ชาย / ประสบการณ์ 3-5 ปี / นครชัยศรี นครปฐมรายละเอียดงานรูปแบบงาน : งานประจำจำนวนที่รับ : ไม่ระบุสถานที่ปฏิบัติงาน : นครปฐม(นครชัยศรี)เงินเดือน(บาท) : 25,000 - 30,000วันหยุด : วันอาทิตย์เวลาทำงาน : 08:00 - 17:00เวลาทำงานอื่น : Monday-Saturday 8:00-17:00 hrs.หน้าที่ความรับผิดชอบ- Prepare regular reports on expenses and office budgets.
- Prepare reports and presentations with statistic data.
- Maintain and update company database and office policies.
- Ensuring and organizing the confidentiality and security of files and filing system.
- Ensuring office supplies are maintained, including checking inventory and working with vendors to ensure adequate levels of necessary supplies at all time.
- Coordinating schedules, arranging meetings, distributing memos and reports.
- Operating copy equipment, fax machines, printers or other equipment necessary.
- Arrange travel and accommodation.
- Book meeting room as required.
- Distribute and store correspondence (letters, emails, packages)
- Schedule in-house and external events.
- Handling complaints in a courteous professional manner.
- Answer queries by employees and clients.
- Other support duties as assigned.คุณสมบัติเพศ : ชาย , หญิงอายุ(ปี) : 25 - 35ระดับการศึกษา : ปริญญาตรี ขึ้นไปประสบการณ์(ปี) : 3 - 5อื่นๆ : ไม่ระบุคุณสมบัติเพิ่มเติม- Male/Female age 25-35 Yeas old.
- Experience 3-5 years
- English at intermediate level.
- Experienced in HR, business admin or similar role.
- Possess strong communication both written and verbal skills.
- Possess strong organization skills with a problem-solving attitude.
- Possess scheduling skills and time management skills.
- Possess attention to detail.
- Able to manage multitask.
- Able to use MS office proficiently.
- Having solid knowledge of office procedures.สวัสดิการ
  • ตามข้อตกลงของบริษัท
สวัสดิการอื่นๆ- 50% of the assistance of medical fee and dental fee.
- Medial assistance fee for parents
- Daily work diligent allowance (not late and leave early during working time)
- Foreign language incentive (TOEIC test, depends on score range)
- Uniform provided
- Sick leave
- Annual Health Check.
- Provident fund (after probation period)
- Bonus
- Social security.
- Meal allowance.
- Position allowance.
- Transportation bus.
- Others depends on job level and negotiation.สนใจสมัครงานตำแหน่งงานนี้กรุณาติดต่อชื่อผู้ติดต่อ : patcharatonเบอร์ผู้ติดต่อ : 087-0425777อีเมล :วิธีการรับสมัครงานรับสมัครงานผ่านทาง JOBBKK.COMข้อมูลที่น่าสนใจวันที่อัพเดท : 28/03/2024รับสมัคร : ไม่ระบุเงินเดือน(บาท) : 25,000 - 30,000สมัครงานตำแหน่งนี้ : 0 คนตำแหน่งงานอื่นๆLoading...จำนวน 288 รายการข้อมูลติดต่อฝ่ายทรัพยากรบุคคลบริษัท จัดหางาน เพอร์ซันแนล คอนซัลแตนท์ (ประเทศไทย) จำกัด399 อาคารอินเตอร์เขนจ 21 ชั้น (ชั้น UL)ซ.สุขุมวิท 21 ถ.สุขุมวิท แขวงคลองตันเหนือ เขตวัฒนา กรุงเทพมหานคร 10110 แขวงคลองตันเหนือ เขตวัฒนา จังหวัดกรุงเทพมหานคร 10110 ประเทศไทย
  • โทร. : 022608454
  • แฟกซ์. 02-260-8360-1
  • Social Media :
แผนที่

Jobbkk