Marketing Coordinator(EN/JP)

RGF HR Agent

  • กรุงเทพฯ
  • 30,000-50,000 บาท/เดือน
  • งานประจำ
  • ฟูลไทม์
  • 2 เดือนที่ผ่านมา
Job Description Marketing Coordinator (EN/JP) (40K-50K) (SDG-100966) ผู้ประสานงานการตลาด (ภาษาอังกฤษ/ภาษาญี่ปุ่น)
Job responsibilities
Be a coordinator between clients and internal staff. *This position has to learn a lot about accounting/finance/TAX etc. - Respond to inquiries from clients by email or phone - Visit clients and make a Strong relationship - Hear the satisfaction or requests for the service from clients - Propose solutions to clients' issues in cooperation with an accountant and legal staff (Company establishment, BOI application, VISA/WP, accounting, tax, etc) *Specific procedures will be conducted by an accountant or legal staff - Execute promotion activities in SNS or blogs - Design and implement appropriate marketing campaigns - Make relationships with the banking group companies, the big companies, governmental officers, specialist of legal, accounting, tax and IT etc. - Other tasks as assigned
ความรับผิดชอบในงาน
เป็นผู้ประสานงานระหว่างลูกค้าและพนักงานภายใน *ตำแหน่งนี้ต้องเรียนรู้เกี่ยวกับการบัญชี/การเงิน/ภาษี ฯลฯ - ตอบคำถามจากลูกค้าทางอีเมลหรือโทรศัพท์ - เข้าพบลูกค้าและสร้างความสัมพันธ์ที่แน่นแฟ้น - รับฟังความพึงพอใจหรือการร้องขอบริการจากลูกค้า - เสนอแนวทางแก้ไขปัญหาของลูกค้าโดยร่วมมือกับนักบัญชีและเจ้าหน้าที่กฎหมาย (การจัดตั้งบริษัท, การขอ BOI, VISA/WP, การบัญชี, ภาษี ฯลฯ) *ขั้นตอนเฉพาะจะดำเนินการโดยนักบัญชีหรือเจ้าหน้าที่กฎหมาย - ดำเนินกิจกรรมส่งเสริมการขายใน SNS หรือ Blogs - ออกแบบและดำเนินการแคมเปญการตลาดที่เหมาะสม - สร้างความสัมพันธ์กับบริษัทในกลุ่มธนาคาร บริษัทใหญ่ เจ้าหน้าที่ของรัฐ ผู้เชี่ยวชาญด้านกฎหมาย การบัญชี ภาษี และไอที เป็นต้น - งานอื่นๆ ตามที่ได้รับมอบหมายJob Requirement
Necessary Skill / Experience
- Thai nationality , Male, Female , age 28 - 35 years old - Bachelor's degree - Bachelor's degree in marketing, finance, accounting or related fields - At least 3 years experience as coordinator or sales person in any industry *Communicating with clients or suppliers is necessary - Conversational high level of English (Communicating with clients) - Person who has a service mind and can Communicate with clients proactively - Person who can Self motivate and loves to hit the target
Preferable Skill / Experience
- Experience in accounting/finance tasks - Conversational high level of Japanese Language Skill English level : Conversational Japanese level : None Workplace Area: BTS Sala Daeng Working Hour: 8:00-17:00(Mon - Fri) About the Benefits 40,000-50,000THB About the company Product & Service: Accounting/Tax & Legal Services Business Type: Auditing Firm / Accounting Firm;
ทักษะ / ประสบการณ์ที่จำเป็น
- สัญชาติไทย , ชาย, หญิง อายุ 28 - 35 ปี - ปริญญาตรี - วุฒิปริญญาตรี สาขาการตลาด การเงิน การบัญชี หรือสาขาที่เกี่ยวข้อง - มีประสบการณ์อย่างน้อย 3 ปีในตำแหน่งผู้ประสานงานหรือพนักงานขายในอุตสาหกรรมใด ๆ *จำเป็นต้องสื่อสารกับลูกค้าหรือซัพพลายเออร์ - ภาษาอังกฤษระดับสนทนาสูง (สื่อสารกับลูกค้า) - ผู้ที่มีใจบริการและสามารถสื่อสารกับลูกค้าในเชิงรุกได้ - ผู้ที่สามารถจูงใจตนเองได้และรักที่จะบรรลุเป้าหมาย
ทักษะ / ประสบการณ์ที่ต้องการ
- มีประสบการณ์งานบัญชี/การเงิน - ภาษาญี่ปุ่นระดับการสนทนาสูง ทักษะทางภาษา ระดับภาษาอังกฤษ : การสนทนา ระดับภาษาญี่ปุ่น : ไม่มี สถานที่ทำงาน: BTS ศาลาแดง เวลาทำการ: 8:00-17:00 น.(จันทร์ - ศุกร์) เกี่ยวกับสิทธิประโยชน์ 40,000-50,000บาท เกี่ยวกับบริษัท สินค้าและบริการ: บริการด้านบัญชี/ภาษีและกฎหมาย ประเภทธุรกิจ: สำนักงานสอบบัญชี / สำนักงานบัญชี;

RGF HR Agent