IT Support ประจำสำนักงานสาธุประดิษฐ์
บริษัทรักษาความปลอดภัย บริงค์ส (ประเทศไทย) จำกัด
- กรุงเทพฯ
- งานชั่วคราว
- พาร์ทไทม์
- แชร์
- เก็บงาน
- พิมพ์งาน
- ร้องเรียน
- ● ติดตามดูแล , บำรุงรักษาและซ่อมบำรุง รวมถึงปรับปรุง software , hardware ขององค์กร ให้สามารถใช้งานได้เสมอ ● นำเสนอและเสนอแนะในการพัฒนาระบบขององค์กรให้มีความทันสมัยอยู่เสมอ
- • Provide 1st/2nd Level of Application Support for application systems and software components
- • Working directly with end-users to provide technical support, installation, maintenance, problem diagnosis, backup, troubleshooting, and administration of applications.
- • Liaise with the global team regarding IT issues properly.
- • Monitor, update and maintain application system to ensure they are working as operational.
- • Daily System Administration and support (Account creation, termination, etc).
- • Test and evaluate new technology or application.
- • Manage IT assets, equipment, and procurement process.
- ● เพศชาย สัญชาติไทย ● วุฒิปริญญาตรี สาขาคอมพิวเตอร์ หรือสาขาที่เกี่ยวข้อง ● มีความรู้ด้าน software , hardware และระบบเครือข่าย ● สามารถทำงานเป็นทีม และมีมนุษย์สัมพันธ์ดี ● สามารถสื่อสารภาษาอังกฤษได้จะพิจารณาเป็นพิเศษ ● ประจำที่ สนง.พระราม 3 โครงการบางกอกสแควร์ อาคาร ซี ถ.พระราม 3 ซ.41 (ติดกับวัดปริวาส)
- • Bachelor's Degree in Computer Science/Engineering or related field.
- • Minimum 2 years of experience in IT Support or related fields.
- • Broad experience of IT with basic understanding of Networks, Server, Smart Devices and Telecoms.
- • Positive attitude and able to work under challenging assignments and good handle with pressure.
- • Good command in English
- • Energetic, good team player with service minded attitude.
- • Be able to work after office hours and on holidays (case by case basis).
- สิทธิการเบิกค่าทันตกรรม
Jobbkk