General Affair Officer (Japanese Speaking)

RGF HR Agent

  • กรุงเทพฯ
  • 19,000-21,000 บาท/เดือน
  • งานประจำ
  • ฟูลไทม์
  • 2 เดือนที่ผ่านมา
Job Description General Affair Officer (Japanese Speaking) (19K-21K) (SDG-103055) เจ้าหน้าที่ฝ่ายกิจการทั่วไป (ภาษาญี่ปุ่น)
Job responsibilities
- Booking airline tickets/hotels/restaurants/golf courses - Car Booking-Manage driver schedule - Purchasing - taking care of stock checking of Office equipment / stock management of medicines used in the Office - Send email - summary of lunch meeting to Japanese employees (EN) - Preparing cards, birthday gifts for employees and employees' families. - Contacting external service providers such as air conditioning technicians and outsource contractors. - Maintaining neatness Cleanliness within the Office, controlling the work of Office cleaners, Coordinate in various matters with the building. - Supporting Japanese employees in various matters - Other work as assigned by the supervisor, such as translating related documents. Help organize company activities, move Office layout -Cooperate in organizing ISO9001 activities and other activities. as organized by the company
ความรับผิดชอบในงาน
- จองตั๋วสายการบิน/โรงแรม/ร้านอาหาร/สนามกอล์ฟ - ตารางจองรถ-จัดการคนขับ - จัดซื้อ-ดูแลการตรวจสต๊อกอุปกรณ์สำนักงาน / บริหารจัดการสต๊อกยาที่ใช้ในสำนักงาน - ส่งอีเมล - สรุปการประชุมอาหารกลางวันให้กับพนักงานชาวญี่ปุ่น (ภาษาอังกฤษ) - จัดทำการ์ด ของขวัญวันเกิดให้กับพนักงานและครอบครัวพนักงาน - ติดต่อผู้ให้บริการภายนอก เช่น ช่างเครื่องปรับอากาศ และผู้รับเหมาภายนอก - ดูแลความเรียบร้อย ความสะอาดภายในสำนักงาน, ควบคุมการทำงานของพนักงานทำความสะอาดสำนักงาน, ประสานงานในเรื่องต่างๆกับอาคาร. - ให้การสนับสนุนพนักงานชาวญี่ปุ่นในเรื่องต่างๆ - งานอื่นๆ ตามที่หัวหน้ามอบหมาย เช่น แปลเอกสารที่เกี่ยวข้อง ช่วยจัดกิจกรรมบริษัท ย้ายแผนผัง Office -ให้ความร่วมมือในการจัดกิจกรรม ISO9001 และกิจกรรมอื่นๆ ตามที่บริษัทจัดขึ้นJob Requirement
Necessary Skill / Experience
- Thai nationality , Female , age 21 - 24 years old - Bachelor's degree - Fresh Graduates are welcomed - 1 year experience in General Affair or Admin officer - Conversation High-business of Japanese, Able to communicate with Japanese employees ,Write formal emails (Use with) - Business level of English, Can communicate and Write emails well. - Basic computer programs - Be an observant and communicative person. - Can multitasking, prioritize work. - Have a service mind, be a support person, have a Good nature Language Skill English level : Conversational Japanese level : Conversational Workplace Area: BTS Ekkamai Working Hour: 8:00-17:15([Monday - Friday] [Sat: 6-9 days per year (Depends on company's calendar)]) About the Benefits 19,000-21,000THB About the company Product & Service: Technical Documents, Manual Translation, etc. Business Type: Media (Publishing, TV, etc.) / Printing;
ทักษะ / ประสบการณ์ที่จำเป็น
- สัญชาติไทย , เพศหญิง อายุ 21 - 24 ปี - ปริญญาตรี - ยินดีรับนักศึกษาจบใหม่ - มีประสบการณ์ 1 ปี ในด้านงานธุรการ - ภาษาญี่ปุ่นระดับสูง สามารถสื่อสารกับพนักงานชาวญี่ปุ่นได้ ,เขียนอีเมลทางการ - ภาษาอังกฤษระดับธุรกิจ สามารถสื่อสารและเขียนอีเมลได้ดี - โปรแกรมคอมพิวเตอร์ขั้นพื้นฐาน - เป็นคนช่างสังเกตและสื่อสารได้ - สามารถทำงานหลายอย่างพร้อมกัน, จัดลำดับความสำคัญของงานได้ - มีใจบริการ เป็นผู้ให้การสนับสนุน มีอุปนิสัยที่ดี ทักษะทางภาษา ระดับภาษาอังกฤษ : การสนทนา ระดับภาษาญี่ปุ่น : การสนทนา สถานที่ทำงาน: BTS เอกมัย เวลาทำการ: 8:00-17:15 น.([วันจันทร์ - วันศุกร์] [วันเสาร์: 6-9 วันต่อปี (ขึ้นอยู่กับปฏิทินของบริษัท)]) เกี่ยวกับสิทธิประโยชน์ 19,000-21,000 บาท เกี่ยวกับบริษัท สินค้าและบริการ: เอกสารทางเทคนิค การแปลด้วยตนเอง ฯลฯ ประเภทธุรกิจ: สื่อ (สิ่งพิมพ์ โทรทัศน์ ฯลฯ) / การพิมพ์;

RGF HR Agent