
Secretary เลขาผู้จัดการฝ่ายขาย
- ตำบลบางละมุง, อำเภอบางละมุง, จังหวัดชลบุรี
- 15,000-20,000 บาท/เดือน
- งานชั่วคราว
- พาร์ทไทม์
- แชร์
- เก็บงาน
- พิมพ์งาน
- ร้องเรียน
- Dealing with telephone and email enquiries
- Keeping diaries and arranging appointments
- Typing and word processing
- Creating and maintaining filing systems
- Prioritizing workloads
- Handling correspondence
- 7. Using a variety of software packages, such as Microsoft Word, Outlook, Power point, Excel, Access, etc., to produce correspondence and documents and to maintain presentations, records, spreadsheets and databases
- Compose correspondence, memo, reports and presentation related in the department
- Able to communicate in English fluently
- Proven experience as a sales executive or relevant role
- Proficiency in English
- Excellent knowledge of MS Office
- Thorough understanding of marketing and negotiating techniques
- Fast learner and passion for sales
- Self-motivated with a results-driven approach
- Aptitude in delivering attractive presentations
- ยินดีรับนักศึกษาจบใหม่
- ยินดีรับผู้ไม่มีประสบการณ์
- ตามข้อตกลงของบริษัท
- บริการรถรับส่งพนักงาน
- ประกันสุขภาพ
- ประกันสังคม
-อาหารฟรี ระหว่างทำงาน
-ค่าบริการรายเดือน Service Charge
-วันหยุดประจำสัปดาห์
-วันหยุดประจำปี
-วันหยุกพักร้อนประจำปีสนใจสมัครงานตำแหน่งงานนี้กรุณาติดต่อชื่อผู้ติดต่อ : ญาณิกา จันทะเสนเบอร์ผู้ติดต่อ : 038-250421 ต่อ 2807ข้อมูลการติดต่อบริษัท353 หมู่ที่ 12 ถนนพระตำหนัก ตำบลหนองปรือ อำเภอบางละมุง จังหวัดชลบุรี 20150 ประเทศไทย
Jobbkk