Duty Manager

Avista Grande Phuket Karon - MGallery

  • ไทย
  • งานประจำ
  • ฟูลไทม์
  • 7 ชั่วโมงที่ผ่านมา
รายละเอียด- Leadership Experience: Proven ability to lead and manage teams, with experience in conflict resolution and staff training.
- Customer Service Excellence: Strong skills in handling guest concerns, ensuring high levels of guest satisfaction, and managing guest relations.
- Problem-Solving: Ability to quickly and effectively resolve issues that arise during operations.
- Communication: Excellent verbal and written communication skills for interacting with guests, staff, and management.
- Organizational Skills: Ability to manage multiple tasks simultaneously and prioritize effectively.
- Financial Acumen: Understanding of budgeting, financial reporting, and cost management.แผนก:Front Officeจำนวน:1 อัตราระดับการศึกษา:ไม่ระบุเวลาทำงาน:งานประจำเงินเดือน:ตามตกลงผู้ติดต่อ:Talent and Culture Departmentอีเมล์:เบอร์ติดต่อ:076302660ลงประกาศเมื่อ:05 ก.ย. 68สวัสดิการ- วันหยุด 2 วันต่อสัปดาห์ / 2 Days off per week
- ชุดพนักงาน / Uniform
- อาหารพนักงาน / Duty Meal
- วันหยุดประเพณี 17 วัน/ปี , Public Holiday 17 days
- วันลาพักร้อน / Vacation Leave
- ประกันกลุ่ม / Group Insurance
- ตรวจสุขภาพประจำปี / Annual Medical Check-up
- ราคาห้องพักพิเศษ/ส่วนลดอาหารสำหรับพนักงานในเครือแอคคอร์ / Accor Staff Rate Benefitวิธีการสมัครติดต่อเรา
Avista Grande Phuket Karon MGallery Hotel Collection
38 Soi Luang Phor Chuan Soi 1 Tambol Karon, Maung District, PhuketEmail:Tel: 076302660

PhuketAll