
Restaurant Supervisor (ร้านอาหารไทย)
- พระโขนง, กรุงเทพฯ
- 23,000-28,000 บาท/เดือน
- งานชั่วคราว
- ฟูลไทม์
- แชร์
- เก็บงาน
- พิมพ์งาน
- ร้องเรียน
- Ensured proper process of bills and charges for outlet guests.
- Establish rapport with guests, maintaining good customer relationships and handle all guest complaints, requests, and enquiries on food and beverage and service
- Interact with guests to ensure their satisfaction, promote services and facilities of the Jim Thompson complex in all positive ways
- Liaises with department concerned to see that customer's needs are met and satisfied.
- Listens to guests' feedback to improve services.
- Ensures colleagues have full knowledge of all menu items, garnishes, contents and preparation methods being served in the outlet
- Conducts daily pre-shift briefings to employees on preparation, service and menu
- Report and explains any discrepancies in outlet checks, daily transactions, and reports
- Supervise outlet team in all aspects of the department and ensure service standards are followed
- Maximizes revenues by upselling and following budget guidelines
- Handled guest concerns, reacting quickly and professionally
- Follow all safety and sanitation policies when handling food and beverage
- Ensure that prescribed cash-handling procedures are followed.
- In charges of sales and performance of respective outlet, ensures that goals and profits are met.
- Monitors and analyses activities and trends of competitive restaurants and bars.
- Supports training activities focused on improving skills, knowledge and attitude
- Monitors employee morale and provide mechanisms for performance feedback and development
- Is knowledgeable in statutory legislation in employee and industrial relations, understanding and strictly adhering to rules and regulations established in Employee Handbook and hotels policies concerning fire, hygiene, health and safety.
- Plans and conducts department monthly meetings
- Exercises responsible management and behavior at all times and positively representing hotel management team.
- Bachelor's degree in graphic design or related field.
- Has experience in hospitality (hotel, restaurant).
- Good personality and service-minded
- Strong communication skills, Proficiency in English.
- Flexibility when working alternating shifts
- Ability to work under pressure and multitask.
- ประกันชีวิต
- ประกันสุขภาพ
- เงินโบนัสตามผลงาน
- ประกันสังคม
2. เงินรางวัลประจำปี (โบนัส)
3. ประกันชีวิต
4. ประกันอุบัติเหตุ
5. ค่ารักษาพยาบาล
6. สหกรณ์ออมทรัพย์
7. ชมรมฌาปนกิจ
8. วันหยุดพักผ่อนประจำปี
9. งานเลี้ยงสังสรรค์พนักงาน
10. ส่วนลดในการซื้อสินค้า และร้านอาหาร
11. สินค้าลดราคาสำหรับพนักงาน
12. ลดหย่อนดอกเบี้ยเงินกู้ที่อยู่อาศัย ธนาคารอาคารสงเคราะห์
13. ของขวัญแต่งงาน
14. ทุนการศึกษาบุตร
15. การตรวจสุขภาพประจำปี
16. ชุดเครื่องแบบพนักงาน
17. Service Charges, Tips (แผนกร้านอาหาร)
18. Sales Incentive (แผนกจำหน่ายสินค้า)
19. ค่าความสามารถทางภาษา
20. ค่าอาหาร
21. ค่ารถ/ค่ากะ
22. การฝึกอบรมต่างๆหมายเหตุ: สวัสดิการเหล่านี้อาจแตกต่างกันตามตำแหน่งงาน และ/หรือหน่วยธุรกิจที่สังกัดสนใจสมัครงานตำแหน่งงานนี้กรุณาติดต่อชื่อผู้ติดต่อ : ฝ่ายบุคคลเบอร์ผู้ติดต่อ : 063-273-0723ข้อมูลการติดต่อบริษัท96 Soi Puengmee 29, Sukhumvit 93 Road
Bangchak, Prakanong, Bangkok 10260 แขวงบางจาก เขตพระโขนง จังหวัดกรุงเทพมหานคร 10260 ประเทศไทย
Jobbkk