
Assistant Housekeeping Manager
- ไทย
- งานประจำ
- ฟูลไทม์
-Obtains list of vacant rooms to be cleaned immediately & list of prospective checkouts or discharges in order to prepare work assignments.
-Experience with turn down service, special needs of VIP Guests, foreign dignitaries, etc. is helpful.
-Assigns team members their duties, and inspects work for conformance to prescribed standards of cleanliness.
-Prepares and distributes the Room assignment sheet and floor keys to room
-Maintain clear and efficient communication and coordination with the Front Office and other departments of the hotel.แผนก:Housekeepingจำนวน:1 อัตราระดับการศึกษา:ไม่ระบุเวลาทำงาน:งานประจำเงินเดือน:ตามตกลงผู้ติดต่อ:Asst. Human Resources Managerอีเมล์:เบอร์ติดต่อ:032527790ลงประกาศเมื่อ:16 มี.ค. 65สวัสดิการ-วันหยุด 6 วัน/เดือน
-Service Charge
-อาหาร
-ยูนิฟอร์ม
-หอพักพนักงาน
-วันหยุดตามประเพณี
-วันหยุดพักร้อนวิธีการสมัครSubmit CV to or call 032-527790 ต่อ 818
Huahinall