Business Development Manager - Warehousing (Map Ta Put.)

RGF HR Agent

  • จังหวัดชลบุรี
  • 50,000-100,000 บาท/เดือน
  • งานประจำ
  • ฟูลไทม์
  • 2 เดือนที่ผ่านมา
Job Description Job Responsibilities • Responsible for overall business performance and strategic planning of own accounts • Develop, maintain and share detailed knowledge of the customer's business strategy, purchasing behavior, decision-makers, customer business drivers, and competition • Drive the development of existing and new markets and trade lanes • Establish and develop account relationships based on a defined strategy • Act as focal point for customer resolution and claims • Plan, facilitate and conduct customer negotiations • Collaborate with different functions to ensure volume, mix and profitability targets are met • Ensure services are delivered to customers in a correct and timely manner • Responsible to always maintain customer satisfaction • Other duties as assigned. ความรับผิดชอบต่อหน้าที่ • รับผิดชอบผลการดำเนินงานโดยรวมของธุรกิจและการวางแผนเชิงกลยุทธ์ของบัญชีของตนเอง • พัฒนา รักษา และแบ่งปันความรู้โดยละเอียดเกี่ยวกับกลยุทธ์ทางธุรกิจของลูกค้า พฤติกรรมการซื้อ ผู้มีอำนาจตัดสินใจ ตัวขับเคลื่อนธุรกิจของลูกค้า และการแข่งขัน • ขับเคลื่อนการพัฒนาตลาดและช่องทางการค้าที่มีอยู่และใหม่ • สร้างและพัฒนาความสัมพันธ์ทางบัญชีตามกลยุทธ์ที่กำหนดไว้ • ทำหน้าที่เป็นศูนย์กลางในการแก้ไขปัญหาและการเรียกร้องของลูกค้า • วางแผน อำนวยความสะดวก และดำเนินการเจรจากับลูกค้า • ทำงานร่วมกับฟังก์ชันต่างๆ เพื่อให้มั่นใจว่าบรรลุเป้าหมายด้านปริมาณ ส่วนผสม และความสามารถในการทำกำไร • ตรวจสอบให้แน่ใจว่าบริการต่างๆ ถูกส่งมอบให้กับลูกค้าอย่างถูกต้องและทันเวลา • รับผิดชอบในการรักษาความพึงพอใจของลูกค้าอยู่เสมอ • หน้าที่อื่นๆ ตามที่ได้รับมอบหมายJob Requirement Necessary Skill / Experience • Age 30-40 years • Any gender • Bachelor's degree in business, Logistics, Supply Chain Management, or other related fields • At least 5 years of experience in Business Development roles for logistic and warehouse industry. • Have management experience. • Knowledge in logistics and warehouse process • Advance conversation high to business level in English • Proficiency with Microsoft Office suite (Excel, Word, Outlook, and PowerPoint) • Customer oriented, self-disciplined, results focused with a “can-do” attitude. Languages skills • English : Conversational • Japanese : None Workplace Area: Map ta put Working Hour: 9:00-18:00(Monday -Friday, Work in office 100%) About the Benefit Salary: 50,000-100,000THB • Social Insurance • Group Health Insurance (Day 1) • Provident Fund after the probation period • Annual Health Check-up in February/March • Uniform About the allowance • None About the company • Business Type: Manufacturing • Products: Logistic service provider (Ocean freight, air freight, warehouse) ทักษะ / ประสบการณ์ที่จำเป็น • อายุ 30-40 ปี • เพศใดก็ได้ • ปริญญาตรีสาขาธุรกิจ โลจิสติกส์ การจัดการห่วงโซ่อุปทาน หรือสาขาอื่นๆ ที่เกี่ยวข้อง • มีประสบการณ์อย่างน้อย 5 ปีในบทบาทการพัฒนาธุรกิจสำหรับอุตสาหกรรมโลจิสติกส์และคลังสินค้า • มีประสบการณ์ด้านการบริหาร • ความรู้ด้านโลจิสติกส์และกระบวนการคลังสินค้า • ภาษาอังกฤษระดับสนทนา • ความเชี่ยวชาญด้วยชุดโปรแกรม Microsoft Office (Excel, Word, Outlook และ PowerPoint) • มุ่งเน้นลูกค้า มีวินัยในตนเอง เน้นผลลัพธ์ด้วยทัศนคติ "ทำได้" ทักษะด้านภาษา • อังกฤษ : สนทนา • ภาษาญี่ปุ่น : ไม่มี พื้นที่ทำงาน: มาบตาพุด เวลาทำการ: 9:00-18:00 น.(จันทร์-ศุกร์ ทำงานที่ออฟฟิศ 100%) เกี่ยวกับผลประโยชน์ เงินเดือน: 50,000-100,000THB • ประกันสังคม • ประกันสุขภาพกลุ่ม • กองทุนสำรองเลี้ยงชีพหลังผ่านการทดลองงาน • ตรวจสุขภาพประจำปีในเดือนกุมภาพันธ์/มีนาคม • เครื่องแบบ เกี่ยวกับเบี้ยเลี้ยง • ไม่มี เกี่ยวกับบริษัท • ประเภทธุรกิจ : การผลิต • สินค้า: ผู้ให้บริการด้านลอจิสติกส์ (ขนส่งทางเรือ, ขนส่งทางอากาศ, คลังสินค้า)

RGF HR Agent