Sales Admin officer

คะเรียลิงค์

  • กรุงเทพฯ
  • งานประจำ
  • ฟูลไทม์
  • 14 วันที่ผ่านมา
รายละเอียดของงาน- Preparing sales documents quotation, invoice, delivery note, billing note and receipt.
- Preparing RFQ to supplier, PR and PO.
- Follow up delivery schedules, claim issue and maintaining sales records and databases.
- Facilitating communication between the sales, engineer, clients and other departments.
- Support engineer OT calculation base or service report.
- Coordinate with suppliers, couriers, forwarders for import-export and others departments.
- Organize and schedule meetings and events
- Manage the office related issue, follow instruction from boss , keep records and reports up to date
- Provides office support to either an individual or team and is vital for the smooth-running of a business. Support Japanese and staff in terms of booking hotel, golf, airline tickets, rental car, etc.
- Manage the office related issue, follow instruction from boss , keep records and reports up to date
  • Salary: 25,000 to 35,000THB (Depend on skill and experience)
  • Others:
Working time Mon-Fri Time: 8:30 to 17:30
(Sat once a month on Company calendar)- Social Security Insurance
- Group Accidental and Health insurance
- Annual Health Check
- Medical fee 10,000 THB per year
- Dental fee 3,000 THB per year
- Annual Leave start 6 days (after probation)
- Commuting allowance by public transportation as actual (Home Office)ประสบการณ์ที่ต้องการ / ทักษะที่ต้องการ- Thai Nationality
- Age 25 - 35 years old
- Female
- Bachelor’s degree or higher in any field
- Experience at least 1 year in Sales Admin or related
- Good communication in English
- Proficient in Microsoft Office software
- Customer Service Attitude and Comfortable handling confidential information
- Strong decision making, multi-tasking and time-management skills, with the ability to prioritize tasks.
- Pleasant personality, High responsibility, active and Service Minded.
- Can work under pressure, Patient and Trustworthy.
- Good problem-solving skills. Strong energetic to learn, Self-motivate.
- Hard working and can work on board/ holiday / late workภาพรวมของงาน
  • โค้ดงาน: T03966
  • ประเภทของงาน:
  • ระดับงาน: มีประสบการณ์ (Non-manager)
  • สถานที่ทำงาน:
  • ระดับการศึกษา: ปริญญาตรี
  • ประสบการณ์: ประสบการณ์ 1-2 ปี
  • ประเภทของตำแหน่งงาน: งานประจำเต็มเวลา
  • อายุ: 25-35
  • เพศที่ต้องการ: หญิง
ข้อมูลติดต่อ
  • วิธีการติดต่อ: รับสมัครออนไลน์, สมัครโดยสิ่งที่แนบมา, สมัครโดยตรง
  • รายละเอียดการติดต่อ:
- Please send your CV. * ชื่อที่ติดต่อ: CareerLink Recruitment (Thailand) Co., Ltd.
  • ที่อยู่: Room 58S, 47 Sukhumvit 69 Rd., Phra Khanong Nuea , Watthana District , กรุงเทพมหานคร, ไทย
  • อีเมล์ที่ติดต่อ: careerlinkth.cv@gmail.com, careerlinkth2@gmail.com
  • เบอร์โทรศัพท์ติดต่อ: 02-019-2962
** ภาษที่ต้องใช้สำหรับงาน: อังกฤษวันที่โพสต์:20/08/2025 2025-08-20วันที่หมดอายุ:19/10/2025 2025-10-19T24:00+07:00

คะเรียลิงค์