Campaign & CRM Manager

PRTR

  • หลักสี่, กรุงเทพฯ
  • งานประจำ
  • ฟูลไทม์
  • 2 เดือนที่ผ่านมา
Job DescriptionOur client is a leader in tiles, sanitary ware, and construction equipment from leading brands around the world, complete service, good value for money, with many special discounts.ResponsibilitiesLoyalty Program and CRM Campaign B2C /B2B
  • Planning to develop and manage CRM to create long-term relationships that create royalty programs for customers.
  • Analyzing customer and competitor information to provide appropriate campaigns for member customers.
  • Determining, preparing and laying out CRM management objectives/budgets/operation plans/member promotion plans.
  • Setting the overall communication direction for members.
  • Planning customer satisfaction to maintain the old customer base and expand the new customer base.
  • Planning the development of the membership system, taking care of the CRM database system, and analysing it to use it correctly and meet the needs of the target group.
  • Seeking new and strong partners for C0-Promotion, various privileges to support proactive CRM.
  • Presenting events according to the CRM Event Concept of the campaign assigned to supervise and control the design of the event on time.
Campaign B2C /B2B
  • Planning and presenting promotional activity plans (campaigns) in each product category and sales channel.
  • Presenting sales strategies and promotional activities, including coordinating with various internal and external departments.
  • Planning sales promotions for project customers/home-building groups.
  • Coordinating with sales and product teams to create sales strategies, campaigns and activity plans.
  • Being responsible for promotional materials at points of sale, including sales analysis of activities.
  • Being responsible for sales targets and sales that occur in campaigns/activities weekly.
Qualifications
  • Open to all genders, 32-40 years old.
  • Bachelor's or Master's degree, Faculty of Business Administration, Marketing major, or other related fields.
  • At least 3-5 years up experience in Campaign Marketing/ CRM in Retail or related field.
  • Experience in team management Have subordinates for at least 1 year.
  • If you have experience in the same business type, special consideration will be given.
  • Develop a corporate brand and storefront to reach customer groups.
  • Fair to Good command of English.
  • Have skills in communicating and coordinating with others.

PRTR

งานที่ใกล้เคียง

  • Supervisor Customer Consultant (CRM)

    บริษัท วิโนน่า เฟมินิน จำกัด

    • ตำบลปากเกร็ด, อำเภอปากเกร็ด, จังหวัดนนทบุรี
    • 20,000-25,000 บาท/เดือน
    ความมั่งคั่งร่ำรวยเพียงประการเดียว ไม่สามารถนำพาผู้คนให้มีความสุขได้อย่างแท้จริง ถ้าปราศจากความสัมพันธ์ที่ดีกับครอบครัวแล้ว ความสุข ความสมบูรณ์ในชีวิต ก็ไม่อาจเติมเต็ม... "วิโนน่…
    • 29 วันที่ผ่านมา
  • CRM Officer / Telesales / ฝ่ายขายทางโทรศัพท์

    บริษัท ยังเอจ คอร์ปอเรชั่น จำกัด

    • บางเขน, กรุงเทพฯ
    • 15,000-18,000 บาท/เดือน
    CRM Officer / Telesales / ฝ่ายขายทางโทรศัพท์ รับสมัครด่วน สถานที่ปฏิบัติงาน : กรุงเทพมหานคร(เขตจตุจักร,เขตบางเขน,เขตลาดพร้าว,เขตสายไหม,เขตหลักสี่) สาขาอาชีพหลัก : ขาย สาขาอาชีพ…
    • 29 วันที่ผ่านมา
  • CRM ฝ่ายขายทางโทรศัพท์ ติดตามลูกค้าเก่า (ประชาชื่น) วุฒิม.3 ขึ้นไป

    Miracle24

    • จตุจักร, กรุงเทพฯ
    • 13,500-40,000 บาท/เดือน
    CRM ฝ่ายขายทางโทรศัพท์ ติดตามลูกค้าเก่า (ประชาชื่น) วุฒิม.3 ขึ้นไป รับสมัครด่วน สถานที่ปฏิบัติงาน : กรุงเทพมหานคร(เขตจตุจักร) สาขาอาชีพหลัก : ขาย สาขาอาชีพรอง : ขายทางโทรศัพท์ …
    • 20 วันที่ผ่านมา