Service Desk Operation (JLPT N2 up/IT Company)

คะเรียลิงค์

  • กรุงเทพฯ
  • งานประจำ
  • ฟูลไทม์
  • 1 เดือนที่ผ่านมา
รายละเอียดของงาน- Support global customers regarding incident, inquiry and request issues
- Coordinate and be the contact point for global support teams in order to fulfill customer requirements.
- Escalate and follow up issues/projects with all related parties by call and email.
- Case management (create, follow up, close, etc) with ticket system.
- Document and email translation (English -
Japanese, Japanese -
English)
- Perform case handling in multi projects (be able to do multi tasks)
  • Salary: Not over 63,000 THB (depends on experience)
  • Others:
Working Day / Time: Mon to Fri, 08:30-17:30 (Flexible Working Hours)
(Some Sat/ According to Company Calendar)Certificates:
Any certificate related to list of technical skill can be preferedWelfare:
- Transportation fee 1,200 baht / month
- Provident fund
- Training & Development working skill
- Health Insurance (Included spouse and child for permanent employee)
- Dental Treatment fee 3,000 baht/year (Additional form Social Security Fund)
- Accident Insurance
- Cafeteria welfare 5,000 baht per year
- Bonus pay on June & December. (Depend on performance and profit)
- Marriage Welfare, Funeral Welfare, New born Welfare
- Customer site at upcountry allowance 100 baht. /day
- Yearly Health Check Upประสบการณ์ที่ต้องการ / ทักษะที่ต้องการ- Thai Nationality.
- Male or Female
- Age 25-35 years old
- Bachelor's degree in Computer Engineering, Computer Science, Information Technology, Business Administration, Business Computer, or related fields.
- Experience with service desk business field will be advantage.
- Japanese N2+ and English TOEIC 650+
- Be able to do shift working
- Required basic knowledge/usage on MS office, O365 Advantage: Have basic knowledge and experience of Excel macro, Power Apps, Power Automate, Power BI
- Good communication and logical thinking.
(Advantage)
- Experience with service desk business field
- Experience with IT business field
- Experience with Information Security business field
- Have basic knowledge and experience of Linux, Windows, Solaris and network
-ITIL (Information Technology Infrastructure Library) v2+ภาพรวมของงาน
  • โค้ดงาน: TT03819
  • ประเภทของงาน:
  • ระดับงาน: มีประสบการณ์ (Non-manager)
  • สถานที่ทำงาน:
  • ระดับการศึกษา: ปริญญาตรี
  • ประสบการณ์: ประสบการณ์ 1-2 ปี
  • ประเภทของตำแหน่งงาน: งานประจำเต็มเวลา
  • อายุ: 25-35
  • เพศที่ต้องการ: ชาย / หญิง
ข้อมูลติดต่อ
  • วิธีการติดต่อ: รับสมัครออนไลน์, สมัครโดยสิ่งที่แนบมา, สมัครโดยตรง
  • รายละเอียดการติดต่อ:
- Please send your CV. * ชื่อที่ติดต่อ: CareerLink Recruitment (Thailand) Co., Ltd.
  • ที่อยู่: Room 58S, 47 Sukhumvit 69 Rd., Phra Khanong Nuea , Watthana District , กรุงเทพมหานคร, ไทย
  • อีเมล์ที่ติดต่อ: careerlinkth.cv@gmail.com
  • เบอร์โทรศัพท์ติดต่อ: 02-019-2962
** ภาษที่ต้องใช้สำหรับงาน: อังกฤษวันที่โพสต์:14/07/2025 2025-07-14วันที่หมดอายุ:12/09/2025 2025-09-12T24:00+07:00

คะเรียลิงค์

งานที่ใกล้เคียง

  • Project Manager (IT)

    ดิทโต้

    • สะพานสูง, สะพานสูง, กรุงเทพฯ
    บริษัท ดิทโต้ (ประเทศไทย) จำกัด (มหาชน) บริษัทหนึ่งในเครือดิทโต้กรุ๊ปซึ่งก่อตั้งขึ้นเมื่อปี 2542 คือผู้เชี่ยวชาญด้านการวางระบบบริหารจัดการงานเอกสารด้วยเทคโนโลยีและนวัตกรรมทางเลือกท…
    • 7 วันที่ผ่านมา
    • สมัครด่วน
  • IT Specialist (Data Administrator)

    ดิทโต้

    • สะพานสูง, สะพานสูง, กรุงเทพฯ
    บริษัท ดิทโต้ (ประเทศไทย) จำกัด (มหาชน) บริษัทหนึ่งในเครือดิทโต้กรุ๊ปซึ่งก่อตั้งขึ้นเมื่อปี 2542 คือผู้เชี่ยวชาญด้านการวางระบบบริหารจัดการงานเอกสารด้วยเทคโนโลยีและนวัตกรรมทางเลือกท…
    • 7 วันที่ผ่านมา
    • สมัครด่วน
  • IT Support Manager (Department)

    เฮลท์ อัพ

    • จังหวัดสมุทรปราการ
    กลุ่มบริษัท เฮลท์ อัพ ผู้นำด้านศูนย์รวมยาสุขภาพ และความงาม มีสาขาอยู่ทั่วประเทศมากกว่า 90 สาขา มีความมุ่งมั่นในการนำเสนอผลิตภัณฑ์คุณภาพ พร้อมบริการที่เป็นเลิศให้ลูกค้าอย่างต่อเนื่อ…
    • 14 วันที่ผ่านมา
    • สมัครด่วน