Senior HRD Officer

RGF HR Agent

  • กรุงเทพฯ
  • 35,000-40,000 บาท/เดือน
  • งานประจำ
  • ฟูลไทม์
  • 1 เดือนที่ผ่านมา
Job Description Senior HRD Officer (35K-40K) (SDG-104050) เจ้าหน้าที่อาวุโสฝ่ายทรัพยากรมนุษย์
Job responsibilities
HR task: - Work closely with various departments to assess training needs, create engaging learning materials, and facilitate training sessions. - Collaborate with department heads and managers to understand specific skill gaps and performance improvement areas. - Develop and implement effective training programs aligned with organizational goals and objectives. - Conduct training sessions, workshops, and seminars to address identified needs. - Monitor and evaluate the effectiveness of training programs through feedback mechanisms and performance metrics. - Continuously improve and update training content based on feedback and changing organizational needs. - Provide Support to employees in navigating and utilizing the LMS. - Work closely with HR colleagues, department managers, and leadership to align training initiatives with overall HR and organizational strategies. - Communicate effectively with employees to promote learning opportunities and encourage participation. - Assist in onboarding and orientation processes for New hires. GA task: - Collaborate with relevant departments to ensure compliance with regulations and policies. - Provide Support to employees on general affairs-related inquiries. - Other duties as assigned
ความรับผิดชอบในงาน
งานทรัพยากรบุคคล: - ทำงานอย่างใกล้ชิดกับแผนกต่างๆ เพื่อประเมินความต้องการการฝึกอบรม สร้างสื่อการเรียนรู้ที่น่าสนใจ และอำนวยความสะดวกในการฝึกอบรม - ทำงานร่วมกับหัวหน้าแผนกและผู้จัดการเพื่อทำความเข้าใจช่องว่างทักษะเฉพาะและด้านการปรับปรุงประสิทธิภาพ - พัฒนาและดำเนินโครงการฝึกอบรมที่มีประสิทธิผลซึ่งสอดคล้องกับเป้าหมายและวัตถุประสงค์ขององค์กร - จัดการฝึกอบรม การประชุมเชิงปฏิบัติการ และการสัมมนาเพื่อตอบสนองความต้องการที่ระบุ - ติดตามและประเมินประสิทธิผลของโปรแกรมการฝึกอบรมผ่านกลไกผลตอบรับและตัวชี้วัดประสิทธิภาพ - ปรับปรุงและอัปเดตเนื้อหาการฝึกอบรมอย่างต่อเนื่องตามคำติชมและความต้องการขององค์กรที่เปลี่ยนแปลง - ให้การสนับสนุนพนักงานในการนำทางและใช้งาน LMS - ทำงานอย่างใกล้ชิดกับเพื่อนร่วมงานด้านทรัพยากรบุคคล ผู้จัดการแผนก และความเป็นผู้นำเพื่อจัดแนวความคิดริเริ่มด้านการฝึกอบรมให้สอดคล้องกับกลยุทธ์ด้านทรัพยากรบุคคลและองค์กรโดยรวม - สื่อสารกับพนักงานอย่างมีประสิทธิภาพเพื่อส่งเสริมโอกาสในการเรียนรู้และส่งเสริมการมีส่วนร่วม - ช่วยเหลือในกระบวนการปฐมนิเทศและการปฐมนิเทศสำหรับพนักงานใหม่ งาน GA: - ทำงานร่วมกับหน่วยงานที่เกี่ยวข้องเพื่อให้มั่นใจว่ามีการปฏิบัติตามกฎระเบียบและนโยบาย - ให้การสนับสนุนพนักงานในการสอบถามข้อมูลที่เกี่ยวข้องกับกิจการทั่วไป - หน้าที่อื่นๆ ตามที่ได้รับมอบหมายJob Requirement
Necessary Skill / Experience
- Thai nationality , Female , age 30 - 35 years old - Bachelor's degree- 3-8 years from HR Division with full loop experience in HRD field - Good written and reading English (internal use, Coordinate with overseas office) - Good presentation skills - Microsoft office: Words/Excel / PowerPoint - Outgoing and pleasant personality - Independent and resourceful - Good communication skills - Highly self-motived - Open mind and respect the others - Positive thinking skill
Preferable Skill / Experience
- Bachelor's Degree in Human Resources, organizational development - MS Access Language Skill English level : Conversational Japanese level : None Workplace Area: MRT Phra Ram 9 Working Hour: 8:30-17:30(Monday - Friday, WIO) About the Benefits 35,000-40,000THB About the company Product & Service: Chemical materials Business Type: General Chemicals (Electronic Material / Liquid Crystal Material);
ทักษะ / ประสบการณ์ที่จำเป็น
- สัญชาติไทย , เพศหญิง อายุ 30 - 35 ปี - ปริญญาตรี - 3-8 ปีจากแผนกทรัพยากรบุคคล มีประสบการณ์เต็มวงในสาขา HRD - เขียนและอ่านภาษาอังกฤษได้ดี (ใช้ภายใน, ประสานงานกับสำนักงานต่างประเทศ) - มีทักษะในการนำเสนอที่ดี - Microsoft Office: Words/Excel / PowerPoint - บุคลิกร่าเริงและเป็นกันเอง - เป็นอิสระและมีไหวพริบ - ทักษะการสื่อสารที่ดี - มีความทะเยอทะยานในตนเองสูง - เปิดใจและเคารพผู้อื่น - ทักษะการคิดเชิงบวก
ทักษะ / ประสบการณ์ที่ต้องการ
- ปริญญาตรี สาขาทรัพยากรบุคคล การพัฒนาองค์กร - MS Excel ทักษะทางภาษา ระดับภาษาอังกฤษ : การสนทนา ระดับภาษาญี่ปุ่น : ไม่มี สถานที่ทำงาน: MRT พระราม 9 เวลาทำการ: 8:30-17:30 น.(วันจันทร์ - วันศุกร์ WIO) เกี่ยวกับสิทธิประโยชน์ 35,000-40,000บาท เกี่ยวกับบริษัท สินค้าและบริการ: เคมีภัณฑ์ ประเภทธุรกิจ: เคมีภัณฑ์ทั่วไป (วัสดุอิเล็กทรอนิกส์ / วัสดุคริสตัลเหลว);

RGF HR Agent

งานที่ใกล้เคียง

  • HRD

    เฟรช คาร์

    • กรุงเทพฯ
    • 35,000-45,000 บาท/เดือน
    จังหวัด กรุงเทพมหานคร (เขตบางกะปิ) อัตราค่าจ้าง 35,000 - 45,000 บาท รูปแบบงาน งานประจำ (Full Time) อัตรา 1 รายละเอียดงาน 1.วางแผน HRD เชิงกลยุทธ์ พัฒนาและดำเนินการที่ครอบค…
    • 27 วันที่ผ่านมา
  • HR Assistant Manager (HRD and HRM)

    RGF HR Agent

    • กรุงเทพฯ
    • 30,000-45,000 บาท/เดือน
    Job summary Job category Sales / Clerical / Planning / Logistics/Clerk / Assistant / Interpreter / Secretary Industry Other/ Employment type Uncategorized Position level Other…
    • 1 เดือนที่ผ่านมา
  • HR Assistant Manager (HRD and HRM)

    RGF HR Agent

    • กรุงเทพฯ
    • 40,000-60,000 บาท/เดือน
    Job Description HR Senior Staff (Employee Relations, Labour Law) (30K-45K) (SDG-104228) เจ้าหน้าที่อาวุโสฝ่าย HR (พนักงานสัมพันธ์, กฎหมายแรงงาน) Job responsibilities - Changing f…
    • 28 วันที่ผ่านมา