HR & Admin

RGF HR Agent

  • กรุงเทพฯ
  • 15,000-19,000 บาท/เดือน
  • งานประจำ
  • ฟูลไทม์
  • 29 วันที่ผ่านมา
Job summaryJob category Sales / Clerical / Planning / Logistics/Corporate Planning / Business Management / New Business Development
Industry Other/
Employment type Uncategorized
Position level Other
Number of openings 1
Desired entry time -
Required language skillEnglish (Conversation)
Foreign language competence -
Working hours Others
Welfares / Leave systemsWork detailsHR & Admin (15K-19K) (SDG-104581)
เจ้าหน้าที่ฝ่าย HR และแอดมินJob responsibilitiesAdmis tasks: (Main task)
- BOI VISA and work permit application
- 90 days report (TM 47)
**The company using an outsourcing company now, but would like to bring it in-house in the future.
**At first, the Senior Admin Officer will train you how to do it.
- Stationary control
- Company event control
- Office cleaning
- Manage maid tasks
HR tasks:
- Payroll
- HR document control
- Emergency accident control
- Recruit new staffs
- Other tasks as supervisor requestedความรับผิดชอบในงานงานแอดมิน: (งานหลัก)
- การขอ BOI VISA และใบอนุญาตทำงาน
- รายงานตัว 90 วัน (ตม.47)
**ปัจจุบันบริษัทใช้บริษัทเอาท์ซอร์ส แต่อยากจะนำเข้าภายในบริษัทในอนาคต
**ในตอนแรก เจ้าหน้าที่ธุรการอาวุโสจะฝึกอบรมคุณว่าต้องทำอย่างไร
- การควบคุมแบบอยู่กับที่
- ควบคุมกิจกรรมของบริษัท
- ทำความสะอาดสำนักงาน
- จัดการงานแม่บ้าน
งาน HR:
- เงินเดือน
- ควบคุมเอกสารด้านทรัพยากรบุคคล
- การควบคุมอุบัติเหตุฉุกเฉิน
- รับสมัครพนักงานใหม่
- งานอื่นๆ ตามที่หัวหน้าร้องขอNecessary Skill / Experience- Thai nationality , Male, Female , age 23 - 27 years old
- Bachelor's degree
- At least 1 years' work experience as an admin position at an any industry
- Conversational level's English
(Mainly used for documents and email)
- Personality: ProactivePreferable Skill / Experience- Have experience to deal with Visa/WP and 90 days report
- Have working Experience as a HRLanguage Skill
English level : Conversational
Japanese level : NoneWorkplace Area: BTS Udom Suk
Working Hour: 8:00-17:00(Monday - Friday)About the Benefits
15,000-19,000THBAbout the company
Product & Service: Industrial Waste Management
Business Type: Steel / Metal;Other Chemicals / Materials;ทักษะ / ประสบการณ์ที่จำเป็น- สัญชาติไทย , ชาย, หญิง อายุ 23 - 27 ปี
- ปริญญาตรี
- มีประสบการณ์ทำงานอย่างน้อย 1 ปีในตำแหน่งผู้ดูแลระบบในทุกอุตสาหกรรม
- ภาษาอังกฤษระดับการสนทนา
(ส่วนใหญ่ใช้สำหรับเอกสารและอีเมล)
- บุคลิกภาพ: กระตือรือร้นทักษะ / ประสบการณ์ที่ต้องการ- มีประสบการณ์ในการจัดการกับ Visa/WP และรายงาน 90 วัน
- มีประสบการณ์การทำงานเป็น HRทักษะทางภาษา
ระดับภาษาอังกฤษ : การสนทนา
ระดับภาษาญี่ปุ่น : ไม่มีสถานที่ทำงาน: BTS อุดมสุข
เวลาทำการ: 8:00-17:00 น.(วันจันทร์ - วันศุกร์)เกี่ยวกับสิทธิประโยชน์
15,000-19,000 บาทเกี่ยวกับบริษัท
สินค้าและบริการ: การจัดการขยะอุตสาหกรรม
ประเภทธุรกิจ: เหล็ก / โลหะ เคมีภัณฑ์ / วัสดุอื่นๆAbout interviewLiaisonThailandBangkok

Japanese-Jobs.com

งานที่ใกล้เคียง

  • HR Manager (Japanese Speaking)

    RGF HR Agent

    • กรุงเทพฯ
    • 60,000-80,000 บาท/เดือน
    Job summary Job category Sales / Clerical / Planning / Logistics/Clerk / Assistant / Interpreter / Secretary Industry Other/ Employment type Uncategorized Position level Other…
    • 9 วันที่ผ่านมา
  • Japanese Speaking Officer/Supervisor (HR&GA Dept./Planning)

    RGF HR Agent

    • กรุงเทพฯ
    • 50,000-60,000 บาท/เดือน
    Job summary Job category Sales / Clerical / Planning / Logistics/Clerk / Assistant / Interpreter / Secretary Industry Other/ Employment type Uncategorized Position level Other…
    • 9 วันที่ผ่านมา
  • HR Officer (Head Office)

    RGF HR Agent

    • กรุงเทพฯ
    • 25,000-35,000 บาท/เดือน
    Job summary Job category Sales / Clerical / Planning / Logistics/Clerk / Assistant / Interpreter / Secretary Industry Other/ Employment type Uncategorized Position level Other…
    • 9 วันที่ผ่านมา