Executive and Administrative Assistant

POTENT FUNGI.CO, LTD

  • จังหวัดเชียงใหม่
  • 23,001-25,000 บาท/เดือน
  • งานประจำ
  • ฟูลไทม์
  • 2 เดือนที่ผ่านมา
POTENT FUNGI.CO, LTDข้อมูลทั่วไปของบริษัท0924715287ไม่ระบุadam@potentfungi.comAdam Nicholas Director18, Sirimangkalajarn lane 5, Chiang Mai, เชียงใหม่ข้อมูลอื่นๆสาขา:ประเภทธุรกิจ: อาหาร/เครื่องดื่มปีที่ก่อตั้ง: 2565, จำนวนพนักงาน: 1 - 5 คนเกี่ยวกับธุรกิจ: POTENT is a progressive health and wellness brand focusing on harnessing the power of rare mushrooms and traditional herbs to create innovative products. With our commitment to quality and excellence, we're set to launch a series of unique products tailored to support the health, vitality, and wellข้อมูลงานรหัสงาน#952234จำนวนที่รับ1 อัตราเงินเดือน/ค่าตอบแทน23,001 - 25,000 บาทเพศอายุ 23 - 40 ปีประสบการณ์ 0 ปีขึ้นไประดับการศึกษา ไม่จำกัดสาขาวิชาวันที่ประกาศ 20 ก.พ. 2567หมวดหมู่งานExecutive and Administrative AssistantรายละเอียดงานPosition Overview
We're looking for a native Thai speaker with strong English proficiency to join our dynamic team as an Executive and administrative Assistant. This role involves a blend of administrative, executive support, tax administration, bookkeeping, logistics and HR. You'll play a crucial part in ensuring smooth operations, supporting our CEO, and maintaining our financial records with accuracy.Primary Responsibilities:
Provide administrative support to senior executives, including scheduling, travel arrangements, and correspondence.
Manage employee social security and tax
Manage, organize, and update relevant sales data using database applications.
Handle bookkeeping tasks, ensuring accuracy in financial records and timely reporting.
Coordinate with various departments to facilitate smooth running of daily operations.
Assist CEO with administrative duties, employee hiring, customer outreach, events and marketing activities.
Assist with other ad-hoc projects as assigned.คุณสมบัติผู้สมัครExcellent conversational English (in written English)
Native Thai speaking with Minimum 3 years of experience in an executive assistant, HR, general admin
Detail-oriented and organized and Excellent communication and interpersonal skills.
Proficiency in Gsuite, Excel, and Word. Knowledge of Xero and/or QuickBooks is a bonus.
An accounting degree or certification is preferred but not essential if the candidate has relevant eลักษณะงาน
  • งานประจำ
สวัสดิการประกันสังคมช่องทางการสมัคร
  • ส่งใบสมัครผ่านเว็บไซต์นี้
สถานที่ปฎิบัติงานตามที่อยู่บริษัท

Jobnorththailand